دانلود ترجمه مقاله مطالعه بهبود وفاداری برند در جوامع برند
عنوان فارسی |
مطالعه بهبود وفاداری برند در جوامع برند از چشم انداز روانشناختی مثبت |
عنوان انگلیسی |
Investigating the development of brand loyalty in brand communities from a positive psychology perspective |
کلمات کلیدی : |
  انسجام اجتماعی؛ کیفیت اطلاعات؛ جریان؛ شناسایی برند؛ وفاداری به برند |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 84 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. چارچوب پژوهشی و پیشینه نظری 3. فرضیات تحقیق 4. روش تحقیق 5. بحث و بررسی و مفاهیم مدیریتی 6. محدودیت ها و پژوهش های آتی
محدودیت ها و تحقیقات آتی: پژوهش ما یک سری محدودیت ها دارد. اولا، ما فقط تعداد منتخبی از مشخصه های جامعه برند را در نظر گرفته ایم. در مطالعات آتی، محققین می توانند دیگر مشخصه های محتمل جامعه برند را که ارائه دهنده جریان است را نیز شناسایی کنند. به عنوان مثال، شبکه جامعه SAP که حدود 2.5 میلیون عضو دارد، مشوق ها و انگیزه هایی را برای مشارکت جامعه ایجاد می کند. بررسی اینکه چگونه یک سیستم پاداش دهی در جامعه برند می تواند وفاداری به برند و شارش اطلاعات را تحت تاثیر قرار دهد، موضوع تحقیقاتی جالبی می تواند باشد. دوما، ما کنترلی روی مشارکت و تخصص اعضای برند نداشته ایم. علاوه بر این، به دلیل اینکه ما نمونه برداری گلوله برفی را اتخاذ کرده ایم، نمونه ها نمایان گر هر جامعه برند به منظور انجام مقایسه هایی بین جوامع دیگر نبوده اند. تحقیقات آتی می توانند برخی از این متغیرها را به منظور بررسی و مشاهده اینکه چگونه آنها می توانند روی تاثیرات مشاهده شده در مطالعه ما تاثیر بگذارند را کنترل و دستکاری کرده و بررسی های بیشتری روی آنها داشته باشند. سوما، این مطالعه به بررسی جوامع برند اتومبیل در تایوان پرداخته است. بنابراین، نمونه های این جامعه برند خاص در تایوان می تواند تعمیم پذیری یافته ها را محدود سازد. شرکت های فعال در صنایع گوناگون از صنایع مصرف کننده (مانند Being Girl توسط پراکتر و گمبل) تا نوشیدنی ها (مانند My Starbucks Idea توسط استارباکس) تلاش کرده اند تا قدرت جوامع برتد را اهرمی برای خود قرار دهند. تحقیقات آتی به بررسی دقت و استحکام مدل پیشنهادی در میان جوامع برند در صنایع مختلف بپردازند.
Limitations and future research: Our research has some limitations. First, we only considered a select number of brand community characteristics. In future studies, researchers may want to identify other possible brand community characteristics that might also produce flow. For example, the SAP Community Network, which has over 2.5 million members, provides incentives to community contributions. It would be interesting to examine whether and how a reward system in the brand community influences flow and brand loyalty. Second, we did not control for members' involvement and expertise. Moreover, because we adopted snowball sampling, the samples would not be representative of each brand community in order to perform any comparisons between the communities. Future research may want to control for or manipulate some of these variables in order to see how they influence the observed effects in our study. Third, this research investigated automobile brand communities in Taiwan. Thus, the samples from this specific brand community in Taiwan may limit the generalizability of the findings. Companies in various industries from consumer products (e.g., Being Girl operated by Procter & Gamble) to beverages (e.g., My Starbucks Idea run by Starbucks) attempt to leverage of power of brand communities. Future research should examine the robustness of the proposed model across brand communities in different industries.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.