دانلود ترجمه مقاله مطالعه بهبود وفاداری برند در جوامع برند

عنوان فارسی :

مطالعه بهبود وفاداری برند در جوامع برند از چشم انداز روانشناختی مثبت

عنوان انگلیسی :

Investigating the development of brand loyalty in brand communities from a positive psychology perspective

کلمات کلیدی :

  انسجام اجتماعی؛ کیفیت اطلاعات؛ جریان؛ شناسایی برند؛ وفاداری به برند

درسهای مرتبط : مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 84
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود مقاله
33,500 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. چارچوب پژوهشی و پیشینه نظری 3. فرضیات تحقیق 4. روش تحقیق 5. بحث و بررسی و مفاهیم مدیریتی 6. محدودیت ها و پژوهش های آتی

نمونه متن انگلیسی مقاله

Limitations and future research: Our research has some limitations. First, we only considered a select number of brand community characteristics. In future studies, researchers may want to identify other possible brand community characteristics that might also produce flow. For example, the SAP Community Network, which has over 2.5 million members, provides incentives to community contributions. It would be interesting to examine whether and how a reward system in the brand community influences flow and brand loyalty. Second, we did not control for members' involvement and expertise. Moreover, because we adopted snowball sampling, the samples would not be representative of each brand community in order to perform any comparisons between the communities. Future research may want to control for or manipulate some of these variables in order to see how they influence the observed effects in our study. Third, this research investigated automobile brand communities in Taiwan. Thus, the samples from this specific brand community in Taiwan may limit the generalizability of the findings. Companies in various industries from consumer products (e.g., Being Girl operated by Procter & Gamble) to beverages (e.g., My Starbucks Idea run by Starbucks) attempt to leverage of power of brand communities. Future research should examine the robustness of the proposed model across brand communities in different industries.

ترجمه نمونه متن انگلیسی

محدودیت ها و تحقیقات آتی: پژوهش ما یک سری محدودیت ها دارد. اولا، ما فقط تعداد منتخبی از مشخصه های جامعه برند را در نظر گرفته ایم. در مطالعات آتی، محققین می توانند دیگر مشخصه های محتمل جامعه برند را که ارائه دهنده جریان است را نیز شناسایی کنند. به عنوان مثال، شبکه جامعه SAP که حدود 2.5 میلیون عضو دارد، مشوق ها و انگیزه هایی را برای مشارکت جامعه ایجاد می کند. بررسی اینکه چگونه یک سیستم پاداش دهی در جامعه برند می تواند وفاداری به برند و شارش اطلاعات را تحت تاثیر قرار دهد، موضوع تحقیقاتی جالبی می تواند باشد. دوما، ما کنترلی روی مشارکت و تخصص اعضای برند نداشته ایم. علاوه بر این، به دلیل اینکه ما نمونه برداری گلوله برفی را اتخاذ کرده ایم، نمونه ها نمایان گر هر جامعه برند به منظور انجام مقایسه هایی بین جوامع دیگر نبوده اند. تحقیقات آتی می توانند برخی از این متغیرها را به منظور بررسی و مشاهده اینکه چگونه آنها می توانند روی تاثیرات مشاهده شده در مطالعه ما تاثیر بگذارند را کنترل و دستکاری کرده و بررسی های بیشتری روی آنها داشته باشند. سوما، این مطالعه به بررسی جوامع برند اتومبیل در تایوان پرداخته است. بنابراین، نمونه های این جامعه برند خاص در تایوان می تواند تعمیم پذیری یافته ها را محدود سازد. شرکت های فعال در صنایع گوناگون از صنایع مصرف کننده (مانند Being Girl توسط پراکتر و گمبل) تا نوشیدنی ها (مانند My Starbucks Idea توسط استارباکس) تلاش کرده اند تا قدرت جوامع برتد را اهرمی برای خود قرار دهند. تحقیقات آتی به بررسی دقت و استحکام مدل پیشنهادی در میان جوامع برند در صنایع مختلف بپردازند.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 33,500 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله مطالعه بهبود وفاداری برند در جوامع برند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − سه =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

تماس با پشتیبانی

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.