دانلود ترجمه مقاله پروتکل مسیریابی مبتنی بر احتمال برای شبکه Ad Hoc وسایل نقلیه

عنوان فارسی

پروتکل مسیریابی مبتنی بر احتمال، برای شبکه های Ad Hoc وسایل نقلیه در سناریوهای شهری

عنوان انگلیسی

A Probability-Based Multimetric Routing Protocol for Vehicular Ad Hoc Networks in Urban Scenarios

کلمات کلیدی :

  پروتکل مسیریابی چند متغیر احتمالی؛ سناریوهای واقع بینانه شهری؛ اد-هاک وسایل نقلیه

درسهای مرتبط مهندسی کامپیوتر
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 نشریه : IEEE
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 29
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
IEEE
قیمت دانلود ترجمه مقاله
40,800 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مقالات مرتبط 3. کار پیشنهادی 4. نتایج شبیه سازی 5. نتیجه گیری و مطالعات آینده

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – شبکه های نقلیه Ad hoc در سالهای اخیر مورد توجه چشمگیری قرار گرفته و به عنوان یکی از امیدوار کننده ترین فناوری های شبکه ad-hoc برای سیستم های حمل و نقل هوشمند در نظر گرفته می شوند. وسایل نقلیه Ad hoc ویژه دارای الزامات خاص و خصوصیات منحصر به فردی هستند(به عنوان مثال الگوهای تحرک ویژه، پیوندهای کوتاه مدت، تغییرات سریع توپولوژی) که باعث ایجاد طراحی پروتکل های مسیریابی مناسب می شوند که یک چالش است. در نتیجه یک پروتکل مسیریابی مؤثر که با نیازها و خصوصیات VANET سازگار باشد، دستیابی به عملکرد مناسب، از نظر درصد تلفات بسته و میانگین تاخیر بسته بندی نهایی تا انتها، یک کار مهم است. برای دستیابی به این هدف، ما یک پروتکل مسیریابی چند متغیره احتمالی جدید (ProMRP) را پیشنهاد می کنیم که مخصوص VANET ها طراحی شده است. ProMRP احتمال برای هر همسایه گره موجود در حال حاضر بسته را تخمین زده است تا بتواند با موفقیت بسته را به مقصد برساند. این احتمال بر اساس چهار معیار طراحی شده محاسبه می شود: فاصله تا مقصد، موقعیت گره، پهنای باند موجود و تراکم گره ها. علاوه بر این، نسخه بهبود یافته ProMRP با نام EProMRP نیز ارائه شده است. EProMRP شامل الگوریتمی است که به جای استفاده از آخرین موقعیت به روز شده بدست آمده از پیام چراغ قبلی، موقعیت فعلی گره ها را در لحظه ارسال بسته به طور دقیق تخمین می زند. شبیه سازی ها در یک سناریوی شهری واقع بینانه، با استفاده از OMNeTCC / VEINS / SUMO که شامل نقشه های واقعی از OpenStreetMaps می شود، صورت می گیرد. نتایج شبیه سازی نشان می دهد عملکرد بهتری از ProMRP و EProMRP در مقایسه با پیشنهادات مشابه اخیر موجود در مقالات، از نظر ضررهای بسته و تأخیر بسته به انتها، برای تراکم وسایل نقلیه مختلف دارد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Vehicular Ad hoc Networks have received considerable attention in recent years and are considered as one of the most promising ad-hoc network technologies for intelligent transport systems. Vehicular Ad hoc Networks have special requirements and unique characteristics (e.g., special mobility patterns, short life links, rapid topology changes) which make the design of suitable routing protocols, a challenge. Consequently, an efficient routing protocol that fits with VANETs' requirements and characteristics is a crucial task to obtain a good performance in terms of average percentage of packet losses and average end-to-end packet delay. To attain this goal, we propose a novel probabilistic multimetric routing protocol (ProMRP) that is specially designed for VANETs. ProMRP estimates the probability for each neighbor of the node currently carrying the packet, to successfully deliver a packet to destination. This probability is computed based on four designed metrics: distance to destination, node's position, available bandwidth and nodes' density. Furthermore, an improved version of ProMRP called EProMRP is also proposed. EProMRP includes an algorithm that accurately estimates the current position of nodes in the moment of sending the packet instead of using the last updated position obtained from the previous beacon message. Simulations are carried out in a realistic urban scenario using OMNeT++/VEINS/SUMO, including real maps from the OpenStreetMaps platform. Simulation results show a better performance of ProMRP and EProMRP compared to recent similar proposals found in the literature in terms of packet losses and end-to-end packet delay, for different vehicles' densities.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 10 فایل ورد ترجمه)

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 40,800 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله پروتکل مسیریابی مبتنی بر احتمال برای شبکه Ad Hoc وسایل نقلیه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 10 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi