دانلود ترجمه مقاله بهبود پروتکل مسیریابی GPSR در شبکه های ادهاک وسایل نقلیه

عنوان فارسی

بهبود پروتکل مسیریابی GPSR در شبکه های ادهاک وسایل نقلیه

عنوان انگلیسی

Improvement of GPSR Protocol in Vehicular Ad Hoc Network

کلمات کلیدی :

  شبکه ادهاک خودرویی؛ پروتکل‌های مسیریابی؛ GPSR؛ ارسال حریصانه؛ ارسال محیطی؛ NS2

درسهای مرتبط مهندسی کامپیوتر
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 نشریه : IEEE
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 30
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
IEEE
قیمت دانلود ترجمه مقاله
40,800 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. بیان مساله 3. روش بهبود یافته پروتکل GPSR 4. آنالیز شبیه سازی و نتایج 5. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – در یک شبکه ادهاک وسایل نقلیه (VANET), خودروها همواره با سرعت بالا حرکت می‌کنند که ممکن است باعث تغییرات توپولوژی شبکه شوند. این مساله برای مسیریابی پروتکل‌های VANET چالش برانگیز است. GPSR یک پروتکل مسیریابی در VANET است. با این حال, هنگام ایجاد راه های مسیریابی، GPSR گره بعدی را انتخاب می‌کند که از محدوده ارتباط در ارسال حریص است و مسیری را با افزونگی در ارسال محیطی می‌سازد. در این مقاله, به منظور حل چالش های فوق, پروتکل مسیریابی کاربرپسندی ارائه شده است با نام MM-GPSR. با تعریف زمان ارتباط تجمعی برای نشان دادن پایداری گره‌های مجاور, گره مجاور با حداکثر مدت ارتباطات تجمعی به عنوان گره بعدی انتخاب خواهد شد. زمانی که ارسال حریصانه شکست می‌خورد, مفهوم زاویه کمینه به عنوان معیار گره بهینه بعدی معرفی می‌شود. با در نظر گرفتن موقعیت گره‌های همسایه و محاسبه زوایای تشکیل‌شده بین همسایه‌ها و گره مقصد, گره مجاور با حداقل زاویه به عنوان گره بعدی انتخاب خواهد شد. با استفاده از NS-2 و VanetMobiSim، شبیه‌سازی‌ها نشان می‌دهند که با استفاده از این روش می‌توان میزان تلفات بسته, کاهش تاخیر به انتها و افزایش توان عملیاتی را کاهش داد و این روش برای VANET مناسب تر است.

نمونه متن انگلیسی مقاله

In a vehicular ad hoc network (VANET), vehicles always move in high-speed which may cause the network topology changes frequently. This is challenging for routing protocols of VANET. Greedy Perimeter Stateless Routing (GPSR) is a representative routing protocol of VANET. However, when constructs routing path, GPSR selects the next hop node which is very easily out of the communication range in greedy forwarding, and builds the path with redundancy in perimeter forwarding. To solve the above-mentioned problems, we proposed Maxduration-Minangle GPSR (MM-GPSR) routing protocol in this paper. In greedy forwarding of MM-GPSR, by defining cumulative communication duration to represent the stability of neighbor nodes, the neighbor node with the maximum cumulative communication duration will be selected as the next hop node. In perimeter forwarding of MM-GPSR when greedy forwarding fails, the concept of minimum angle is introduced as the criterion of the optimal next hop node. By taking the position of neighbor nodes into account and calculating angles formed between neighbors and the destination node, the neighbor node with minimum angle will be selected as the next hop node. By using NS-2 and VanetMobiSim, simulations demonstrate that compared with GPSR, MM-GPSR has obvious improvements in reducing the packet loss rate, decreasing the end-to-end delay and increasing the throughput, and is more suitable for VANET.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 20 فایل ورد ترجمه)

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 40,800 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله بهبود پروتکل مسیریابی GPSR در شبکه های ادهاک وسایل نقلیه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 19 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi