دانلود ترجمه مقاله طرح مسیریابی سلسله مراتبی با توازن بار در شبکه های ادهاک وسایل نقلیه
عنوان فارسی |
طرح مسیریابی سلسله مراتبی با توازن بار در شبکه های ادهاک وسایل نقلیه نرم افزار محور |
عنوان انگلیسی |
A Hierarchical Routing Scheme With Load Balancing in Software Defined Vehicular Ad Hoc Networks |
کلمات کلیدی : |
  VANETs؛ SDN؛ مسیریابی؛ تعادل بار؛ کنترل مرکزی |
درسهای مرتبط | مهندسی کامپیوتر |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 | نشریه : IEEE |
سال انتشار : 2018 | تعداد رفرنس مقاله : 24 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. مقالات مرتبط 3. مدل شبکه و فرضیات پروتکل پیشنهادی 4. طراحی الگوریتم 5. مثالی از پروتکل HRLB 6. نتایج شبیه سازی 7. نتیجه گیری پیوست A پیوست B
چکیده – اکثریت رویکردهای مسیریابی شبکه های ادهاک وسایل نقلیه (VANETs) توزیع شده، برای بهره برداری از اطلاعات شبکه سراسری ناکارآمد بوده، به آسانی به بهینه محلی منجر شده و بصورت اتصال پراکنده و تراکم شبکه دیده می شوند. اخیرا با ترکیب معماری شبکه نرم افزار محور و VANETs، VANETs نرم افزار محور (SVDN) مورد توجه قرار گرفته است که مزایای کنترل مرکزی را نشان می دهد. در این مقاله، پروتکل مسیریابی جغرافیای سلسله مراتبی را برای SVDN پیشنهاد می دهیم. اولا، پروتکل ناحیه بزرگی را به چندین شبکه کوچک و براساس محل جغرافیایی تقسیم می کند، سپس یک سری شبکه با اتصال خوب را برپایه تراکم وسایل نقلیه در شبکه و احتمال انتقال وسایل نقلیه براساس تاریخ بین شبکه ها می یابد. دوما، تابع هزینه مسیر را با تعادل بار ایجاد کرده و دو مسیر را با حداقل هزینه از شبکه انتخابی حفظ می کنیم. در نهایت، یک سری گره بازپخش درهر مسیر انتخابی برای مسیریابی براساس سودمندی گره فیلتر می شوند. نتایج شبیه سازی نشان می دهند که الگوریتم مسیریابی پیشنهادی در مقایسه با پروتکل های مسیریابی موجود، از نظر نسبت تحویل، توان عملیاتی، میانگین تاخیر، و میانگین تعداد هاپ به بازده معنی داری می رسند. مقدمه: شبکه های ادهاک وسایل نقلیه (VANETs) پتانسیل بالایی در تقویت امنیت جاده ای و تبدیل ارتباط به یک تجربه لذت بخش دارند. انواع مختلف اطلاعات مربوط به حرکت وسایل نقلیه در جاده، همچون تراکم وسایل نقلیه، سرعت، و جهت وسایل نقلیه و همچنین آب و هوا را می توان بین وسایل نقلیه و از طریق VANETs به اشتراک گذاشت. این اطلاعات به سازماندهی ترافیک جاده ای و پیشگیری از تصادفات کمک می کنند.
The vast majority of routing approaches for vehicular ad hoc networks (VANETs) are distributed, which are ineffective to exploit the global networking information and easily lead to local optimum, appearing as sparse connectivity and network congestion. Recently, by combining software-defined network architecture together with VANETs, software-defined VANETs (SDVN) is widely concerned, which shows the benefits of centralized control. In this paper, we propose a hierarchical geography routing protocol for SDVN. First, the protocol divides a large region into multiple small grids according to the geographical location and finds a series of grids with good connectivity based on real-time grid vehicle density and historical vehicle transfer probability between grids. Second, we construct a path cost function with load balancing and keep two paths with minimal costs from the selected grids. Finally, a series of relay nodes on each selected path are filtered for routing according to node utility. Simulation results show that the proposed routing algorithm achieves significant gains in terms of delivery ratio, throughput, average delay, and average hop count compared with several existing routing protocols. INTRODUCTION: Vehicle Ad hoc Networks (VANETs) have a large potential in boosting road safety and making commuting an enjoyable experience [1], [2]. Various types of information related to vehicle mobility on the road, such as vehicle density, speed, and directions of the vehicles as well as the weather, can be shared among vehicles via VANETs. This information helps to organize road traffic and prevent accidents [3]-[7].
بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 21 فایل ورد ترجمه)
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.