دانلود ترجمه مقاله بهبود تکنیک های مسیریابی مبتنی بر GPSR برای شبکه ادهاک وسایل نقلیه

عنوان فارسی

بهبود و ارزیابی عملکرد تکنیک های مسیریابی مبتنی بر GPSR برای شبکه های ادهاک وسایل نقلیه

عنوان انگلیسی

Improvement and Performance Evaluation of GPSR-Based Routing Techniques for Vehicular Ad Hoc Networks

کلمات کلیدی :

  GPSR؛ پروتکل مسیریابی؛VANETs ؛SUMO ؛ NS-3

درسهای مرتبط مهندسی کامپیوتر
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 نشریه : IEEE
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 24
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
IEEE
قیمت دانلود ترجمه مقاله
40,800 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیشینه 3. استراتژی مسیریابی GPSR آگاه از مسیر 4. نتایج 5. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – مسیریابی جغرافیایی طی سالهای متمادی به عنوان یک راه حل موثر برای شبکه های ادهاک وسایل نقلیه (VANETs) خصوصاً به دلیل در دسترس بودن دستگاههای بی سیم و خدمات سیستم موقعیت یابی جهانی مورد بررسی قرار گرفته است. با توجه به رفتار غیرقابل پیش بینی VANETها ، انتخاب گره رله بعدی کار بسیار چالش برانگیزی است. بنابراین ، برای حفظ عملکرد قابل قبول شبکه ، الگوریتم مسیریابی باید با دقت طراحی شود تا با تغییرات سریع شبکه سازگار شود. پروتکل مسیریابی جغرافیایی بدون تابعیت محیطی (GPSR) یک پروتکل مسیریابی مبتنی بر موقعیت است که بطور گسترده برای VANETها اتخاذ شده است که به عنوان گزینه ای برای معیار مناسب است. در این مقاله ، کاستی های GPSR را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و استراتژی جدیدی با نام GPSR مسیر آگاه (PA-GPSR) را پیشنهاد می کنیم که شامل جدولهای افزودنی بیشتر در جدول همسایگان برای انتخاب بهترین مسیر و عبور از گره هایی است که چنین بسته های قبلی را در حالت ریکاوری تحویل داده اند. علاوه بر این الگوریتم پیشنهادی ما می تواند با جلوگیری از تحویل بسته مشابه به گره همسایه ، حلقه های مسیریابی بسته را از بین ببرد. به عنوان مثال ، این ویژگی های PA-GPSR می تواند با غلبه بر قطع ارتباط به دلایل غیرقابل اجتناب مانند تصادفات جاده ای یا جاده های بن بست کمک کند. برای مقایسه الگوریتم پیشنهادی خود با GPSR سنتی و GPSR حداکثر مدت زمان و حداقل زاویه (MM-GPSR) در سناریوهایی متفاوت از تعداد گره ها و تعداد جفت های منبع -مقصد از شبیه سازی تحرک شهری (SUMO) و پلتفرم شبیه ساز نسخه 3 (NS-3) استفاده کردیم. نتایج ما نشان می دهد که استراتژی پیشنهادی PA-GPSR بهتر از GPSR سنتی و MM-GPSR انجام می شود که میزان پکت لاس/ اتلاف بسته ، تأخیر انتها به انتها و بازده شبکه به عنوان معیارهای عملکرد در نظر گرفته می شود.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Geographic routing has been widely studied over the years as an effective solution for Vehicular Ad Hoc Networks (VANETs), especially because of the availability of wireless devices and global positioning system services. Given the unpredictable behavior of VANETs, selecting the next relay node has been proved a very challenging task. Therefore, in order to maintain acceptable network performance, the routing algorithm needs to be carefully designed to adapt to the fast network changes. The Geographic Perimeter Stateless Routing (GPSR) protocol is a widely adopted position-based routing protocol for VANETs, which makes it a good benchmark candidate. In this paper, we analyze the shortcomings of GPSR and propose a new strategy named Path Aware GPSR (PA-GPSR), which includes additional extension tables in the Neighbors' Table to select the best path and bypass the nodes that have delivered such previous packets in recovery mode. Moreover, our proposed algorithm can eliminate packet routing loops avoiding the delivery of the same packet to the same neighbor node. These PA-GPSR features can, for instance, help to overcome link-breakage due to the unavoidable reasons, such as road accidents or dead-end roads. We used the Simulation of Urban MObility (SUMO) and Network Simulator-version 3 (NS-3) platform to compare our proposed algorithm to the traditional GPSR and Maxduration-Minangle GPSR (MM-GPSR) in scenarios varying the number of nodes as well as the number of source-destination pairs. Our results show that the proposed PA-GPSR strategy performed better than the traditional GPSR and MM-GPSR when packet loss rate, end-to-end delay, and network yield are considered as performance metrics.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 25 فایل ورد ترجمه)

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 40,800 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله بهبود تکنیک های مسیریابی مبتنی بر GPSR برای شبکه ادهاک وسایل نقلیه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi