دانلود ترجمه مقاله تأثیر شرایط رقابتی بر روی تازه واردان بازارهای جدید در صنعت هتل داری استانبول
عنوان فارسی |
تأثیر شرایط رقابتی بر روی تازه واردان بازارهای جدید در صنعت هتل داری استانبول: آنالیزی با استفاده از مدل پنج نیروی موقعیت رقابتی مایکل پورتر |
عنوان انگلیسی |
The Impact of Competition Conditions on New Market Entrants in Istanbul Hotel Industry: An Analyse by Using Five Forces of Competitive Position Model of M.Porter |
کلمات کلیدی : |
  مدل پنج نیرو؛ رقابت در صنعت هتلداری |
درسهای مرتبط | مدیریت جهانگردی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2012 | تعداد رفرنس مقاله : 23 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. بررسی مقالات بر اساس سؤال پژوهش 3. روش تحقیق 4. نتیجه گیری
چکیده – در مقالات و پژوهش های اخیر بیان شده که در سال 1950، حدود 25 میلیون نفر در صنعت گردشگری در کل جهان شرکت داشتند، پس از گذشت 60 سال، این عدد به 900 میلیون نفر رسیده است. در این زمینه، درآمد حاصل از صنعت توریسم نیز در طول 60 سال از 2,1 میلیارد دلار به 940 میلیارد دلار افزایش یافته است. با توجه به پیش بینی سازمان تجارت جهانی (WTO) از صنعت گردشگری و توریسم، تعداد توریست ها 1,8 میلیارد نفر و درآمد حاصل از این صنعت تا 2 تریلیون دلار افزایش خواهد یافت (wto.org). افزون بر این پیش بینی ها، کنسول جهانی مسافرت و توریسم (WTTC) نشان داده که ترکیه به یکی از رو به رشدترین مقاصد گردشگری تبدیل خواهد شد (wttc.org). هنگامی که این موارد مدنظر قرار گیرد، برای نیل به این سود محتمل از آینده این موقعیت و نیل به مزایای رقابتی در برابر رقبای دیگر، صنعت توریسم ترکیه باید با سرمایه گذاری های جدید توسعه یافته و موفقیت سرمایه گذاری های جدید در صنعتی مرتبط با موانع جدید پیش روی تازه واردان، محقق گردد. بنابراین در این مقاله، در دسترس بودن صنعت توریسم استانبول برای تازه واردان به واسطه مصاحبه با 36 مدیر از شرکت های هتلداری در استانبول تعیین شده است. سوالات مصاحبه ها بر اساس مدل موقعیت رقابتی پروتر آماده شده اند.
It is stated in the literature that about 25 million people attended in tourism movement in 1950 throughout the world, after the following 60 years this quantity has increased to 900 million people. In this parallelism, also the income of tourism industry has increased from 2,1 billion USD to 940 billion USD during the same 60 years in world wide. According to the tourism forecast of World Trade Organization (WTO) the number of tourists will increase to 1,8 billion people and the income will increase to 2 trillion USD in world wide (wto.org). Addition to this forecast, World Travel and Tourism Council (WTTC) indicated that Turkey will be one of the most growing tourism destinations in the world (wttc.org). When it is thought on the point of these assessments, to get profit as much as possible from this future situation and to have competitive advantage versus the other competitors; Turkish Tourism Industry needs to be developed with new invesments and the realization and the success of new invesments in an industry is related with the barriers of that industry for the new entrants. So in this study the availability of İstanbul Tourism Industry for new entrats was tried to be determined by making interwiews with the 36 managers of the hotel companies in İstanbul. The questions of interviews were prepared as depending on the Competitive Position Model of Porter.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.