دانلود ترجمه مقاله تئوری عمل و مطالعه تعامل در روابط شغلی – برخی از مفاهیم روش شناسی

عنوان فارسی

تئوری عمل و مطالعه تعامل در روابط شغلی - برخی از مفاهیم روش شناسی

عنوان انگلیسی

Practice theory and the study of interaction in business relationships Some methodological implications

کلمات کلیدی :

  تعامل؛ مطالعات مبتنی بر عمل؛ ارتباطات شغلی؛ عاملان؛ روش شناسی

درسهای مرتبط حسابداری
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2016 تعداد رفرنس مقاله : 116
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مطالعه تعاملات در ارتباطات شغلی 3. رویکردهای مبتنی بر عمل 4. مشارکت های بالقوه رویکردهای مبتنی بر عمل در بررسی تعاملات شغلی 5. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

پژوهش در مورد آثار متقابل خریدار-فروشنده در بازارهای شغلی مرکزیت فرآیندهای تعامل را نشان میدهد. با این حال، هنگامی که مطالعات متعددی فرآیندهای تعامل و نتایج آنها را در ارتباط با منابع و فعالیت های قشرهای ارتباطات شغلی بررسی میکند، قشر عمل کننده همان توجهات را به خود جلب نمیکند. این باعث ایجاد این سوال میشود: چگونه رویکردهای روش شناسی ما برای بررسی فرآیندهای تعامل درشبکه های شغلی کافی میباشد؟ در این مقاله، ما رویکردهای مبتنی بر عمل را، با اولویت آنها برای تشریح عملی و تکنیک هایی از قبیل مشاهدات چندتایی و مصاحبه های تحلیلی و رفتار عاملان را به عنوان نهادهای نوظهور بررسی کردیم، که میتوانند به پژوهش ما در مورد تعاملات شغلی کمک کنند. ما استدلال کردیم که صحنه هایی که در رویکردهای مبتنی بر عمل ظاهر شده اند، به مطالعات تعامل در شبکه های شغلی اعمال میشوند، که میتوانند درک بهتری از سازماندهی های پویا در سراسر مرزهای سازمانی ایجاد کنند. ما نتیجه گرفتیم که پژوهش در مورد تعامل در ارتباطات شغلی میتواند از موارد ذیل سود ببرد: (1) بزرگ نمایی و کوچک نمایی تعاملات چندتایی برای درک بهتری از فرآیندهای تعامل و نقش اختلافات و وابستگی های متقابل میان نقش های متفاوت تعامل؛ (2) داشتن نقش های چندتایی در ارتباطات شغلی که در آن عاملان به عنوان نهادهای نوظهور رفتار کرده و باعث فراتر رفتن مفهوم «ثابت» دو عامل سطح ، فردی و سازمانی میشود؛ و (3) توجه زیاد به تکثیر شیوه های تعامل و نقش مادی بودن که به روابط اجازه میدهد تا به طور موقت تثبیت شوند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Research on customer–supplier relationships in business markets has evidenced the centrality of interaction processes. However, while several studies examine interaction processes and their consequences in relation to the resource and activity layers of business relationships, the actor layer has not attracted the same attention. This raises the question: how adequate are our methodological approaches for investigating interaction processes in business networks? In this paper, we examine how practice-based approaches, with their preference for ethnography and techniques such as multi-site observations and analytical interviewing and treating actors as emergent entities, can help orient the research on business interaction. We argue that some of the themes emerging in practice-based approaches, applied to studies of interaction in business networks, could yield a better understanding of the dynamics of organizing across organizational boundaries. We conclude that research on interaction in business relationships would benefit from (1) zooming in and zooming out of multiple sites of interaction to better understand interaction processes and the role of controversies and interdependences among the different interacting roles; (2) including fluid multiple roles in business relationships that treat actors as emergent entities and transcend the ‘fixed’ conceptualization of two actor levels – individual and organizational; and (3) paying major attention to the reproduction of interaction practices and the role of materiality that permit relationships to be temporarily stabilized.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله تئوری عمل و مطالعه تعامل در روابط شغلی – برخی از مفاهیم روش شناسی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi