دانلود ترجمه مقاله یک چارچوب استراتژیک برای یک مدل تجاری سودآور در اقتصاد اشتراکی

عنوان فارسی

یک چارچوب استراتژیک برای یک مدل تجاری سودآور در اقتصاد اشتراکی

عنوان انگلیسی

A strategic framework for a profitable business model in the sharing economy

کلمات کلیدی :

  اقتصاد اشتراکی؛ بازار دو طرفه؛ ریزش؛ توسعه مشتری؛ عملکرد شبکه؛ بازاریابی چند گانه

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 76
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. زمینه مطالعه 3. زمینه ی مفهومی 4. چارچوب استراتژیک برای توسعه ی مشتری 5. بحث و مفاهیم مدیریتی 6. محدودیت ها و جهت گیری برای کارهای آتی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

متخصصان و دانشگاهیان علاقه ی شدیدی به اقتصاد اشتراکی در حال رشد پیدا کرده اند. این تحقیق به طور عمده بر ارتباط بین شرکت های اقتصاد اشتراکی (ارائه دهندگان خدمات) و مشتریان متمرکز شده است. علاوه بر این، ارائه دهندگان خدمات عمدتا منابع خود را برای دستیابی به توده ی مهمی از مشتریانی اختصاص داده اند. این مطالعه یک رویکرد روابط مشتری متعادل دو جانبه برای درک پویایی این مدل کسب و کار سه گانه (توانمندساز خدمات - ارائه دهنده خدمات - مشتری) بکار گرفته است. برای حفظ سرعت رشد-سریع این اقتصاد در حال ظهور، توانمندسازان خدمات باید تلاش کنند تا به طور همزمان، مشتریان و خدمات دهندگان سودمند را بدست آوردند، آنها را حفظ نمایند، و بازپس بگیرند. ما یک چارچوب استراتژیک مفهومی برای توسعه ارائه دهندگان خدمات و مشتریان با توجه به جنبه های چند نسلی مبتنی بر نتیجه گیری از منابع، مطبوعات مردمی و مصاحبه با اعضای سه گانه در اقتصاد اشتراکی ارائه داده ایم. بر اساس بررسی هایمان، خدمات اقتصاد اشتراکی عمدتا توسط نسل Y اتخاد گردیده است، در حالیکه نسل های دیگر هنوز در مرحله اول اتخاذ هستند. علاوه بر این، ریزش مشتریان و ارائه دهندگان خدمات بسیار بالا هست. ما استدلال می کنیم که این چارچوب روابط مشتری دو جانبه به شرکت ها کمک می کند تا اقدامات لازم را برای حفظ تمام عوامل درگیر در این فرآیند را در بلند مدت راضی کند، وفادار و سود آور سازد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

There is an increasing interest in the rapid rise of the sharing economy, from both academicians and practitioners. Recent research has focused primarily on the relationship between sharing economy firms (service enablers) and customers. Moreover, service enablers have primarily allocated their resources to acquire a critical mass of customers. This study takes a balanced two-sided customer relationship approach toward understanding the dynamics of this triadic business model (service enabler – service provider – customer). To maintain this emerging economy's fast-growth pace, service enablers should strive to acquire, retain, and win-back profitable service providers and customers simultaneously. We propose a conceptual strategic framework for the development of service providers and customers considering multigenerational aspects based on inferences from the literature, popular press, and interviews with members of the triad in the sharing economy. Based on our investigation, the sharing economy services are mostly adopted by Generation Y, whereas other generations are still in the early phase of adoption. Additionally, customer and service provider churn is high. We argue that this double-sided customer relationship framework will help firms take appropriate measures to keep all the actors involved in the process satisfied, loyal, and profitable in the long run.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله یک چارچوب استراتژیک برای یک مدل تجاری سودآور در اقتصاد اشتراکی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + شانزده =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi