دانلود ترجمه مقاله ایجاد وفاداری به برند در تجارت اجتماعی

عنوان فارسی :

ایجاد وفاداری به برند در تجارت اجتماعی: مورد میکروبلاگ های برند

عنوان انگلیسی :

Building brand loyalty in social commerce: The case of brand microblogs

کلمات کلیدی :

  تجارت اجتماعی؛ وفاداری به برند؛ کیفیت رابطه؛ سایت شبکه اجتماعی؛ میکروبلاگ

درسهای مرتبط : مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 36 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2016 تعداد رفرنس مقاله : 93
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود مقاله
29,000 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیش زمینه نظری 3. مدل تحقیق و فرضیات 4. روش تحقیق 5. تحلیل داده ها و نتایج 6. بحث و بررسی و نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی مقاله

Social commerce enables companies to promote their brands and products on online social platforms. Companies can, for instance, create brand pages on social networking sites to develop consumer–brand relationships. In such circumstances, how to build consumers’ brand loyalty becomes a critical concern. To address this, we draw upon the relationship quality perspective to suggest that brand loyalty is primarily determined by relationship quality, which is further influenced by self-congruence (i.e., the self factor), social norms (i.e., the social factor), information quality and interactivity (i.e., characteristics of brand pages). To test our model, we conduct an empirical survey on companies’ brand microblogs. We find that all proposed hypotheses are supported. Interestingly, the self factor rather than other factors was found to have the strongest impact in the model. In addition to its noteworthy implications for practitioners, we believe that this study provides important theoretical insights into understanding how to build brand loyalty in social commerce.

ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – تجارت اجتماعی، شرکت ها را قادر می سازد تا برندها و محصولات شان را در پلتفرم های اجتماعی آنلاین ترویج و ارتقا دهند. به عنوان مثال، شرکت ها می توانند صفحاتی را برای برندهای خود در سایت های شبکه اجتماعی ایجاد کنند تا روابط بین مصرف کننده و برند را توسعه دهند. در چنین شرایطی، چگونگی ایجاد وفاداری مشتری به برند، به موضوعی حیاتی تبدیل می گردد. به منظور بررسی این موضوع، ما رویکرد کیفیت ارتباط را برای ارائه این موضوع پیشنهاد کرده ایم که وفاداری در ابتدا به واسطه کیفیت ارتباط تعیین می گردد که بیشتر تحت تاثیر خودسازگاری (یعنی فاکتور فرد)، هنجارهای اجتماعی (یعنی فاکتور اجتماعی)، کیفیت اطلاعات و تعامل (یعنی مشخصه های صفحات برند) می باشد. به منظور تست مدل مان، ما یک بررسی تجربی از میکروبلاگ های برند شرکت ها انجام دادیم. ما دریافتیم که همه فرضیات پیشنهاد شده در این زمینه تایید می گردند. جالب توجه هست که فاکتور فرد نسبت به فاکتورهای دیگر، تاثیر قوی تری روی مدل دارد. علاوه بر پیامدهای قابل توجه آن برای متخصصین، ما معتقدیم که این مطالعه، دیدگاه های نظری مهمی را در زمینه درک نحوه ایجاد وفاداری به برند در تجارت اجتماعی ارائه می دهد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 13 فایل ورد ترجمه)

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 29,000 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله ایجاد وفاداری به برند در تجارت اجتماعی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

تماس با پشتیبانی

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.