دانلود ترجمه مقاله ایجاد وفاداری به برند در تجارت اجتماعی
عنوان فارسی |
ایجاد وفاداری به برند در تجارت اجتماعی: مورد میکروبلاگ های برند |
عنوان انگلیسی |
Building brand loyalty in social commerce: The case of brand microblogs |
کلمات کلیدی : |
  تجارت اجتماعی؛ وفاداری به برند؛ کیفیت رابطه؛ سایت شبکه اجتماعی؛ میکروبلاگ |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 93 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. پیش زمینه نظری 3. مدل تحقیق و فرضیات 4. روش تحقیق 5. تحلیل داده ها و نتایج 6. بحث و بررسی و نتیجه گیری
چکیده – تجارت اجتماعی، شرکت ها را قادر می سازد تا برندها و محصولات شان را در پلتفرم های اجتماعی آنلاین ترویج و ارتقا دهند. به عنوان مثال، شرکت ها می توانند صفحاتی را برای برندهای خود در سایت های شبکه اجتماعی ایجاد کنند تا روابط بین مصرف کننده و برند را توسعه دهند. در چنین شرایطی، چگونگی ایجاد وفاداری مشتری به برند، به موضوعی حیاتی تبدیل می گردد. به منظور بررسی این موضوع، ما رویکرد کیفیت ارتباط را برای ارائه این موضوع پیشنهاد کرده ایم که وفاداری در ابتدا به واسطه کیفیت ارتباط تعیین می گردد که بیشتر تحت تاثیر خودسازگاری (یعنی فاکتور فرد)، هنجارهای اجتماعی (یعنی فاکتور اجتماعی)، کیفیت اطلاعات و تعامل (یعنی مشخصه های صفحات برند) می باشد. به منظور تست مدل مان، ما یک بررسی تجربی از میکروبلاگ های برند شرکت ها انجام دادیم. ما دریافتیم که همه فرضیات پیشنهاد شده در این زمینه تایید می گردند. جالب توجه هست که فاکتور فرد نسبت به فاکتورهای دیگر، تاثیر قوی تری روی مدل دارد. علاوه بر پیامدهای قابل توجه آن برای متخصصین، ما معتقدیم که این مطالعه، دیدگاه های نظری مهمی را در زمینه درک نحوه ایجاد وفاداری به برند در تجارت اجتماعی ارائه می دهد.
Social commerce enables companies to promote their brands and products on online social platforms. Companies can, for instance, create brand pages on social networking sites to develop consumer–brand relationships. In such circumstances, how to build consumers’ brand loyalty becomes a critical concern. To address this, we draw upon the relationship quality perspective to suggest that brand loyalty is primarily determined by relationship quality, which is further influenced by self-congruence (i.e., the self factor), social norms (i.e., the social factor), information quality and interactivity (i.e., characteristics of brand pages). To test our model, we conduct an empirical survey on companies’ brand microblogs. We find that all proposed hypotheses are supported. Interestingly, the self factor rather than other factors was found to have the strongest impact in the model. In addition to its noteworthy implications for practitioners, we believe that this study provides important theoretical insights into understanding how to build brand loyalty in social commerce.
بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 13 فایل ورد ترجمه)
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.