دانلود ترجمه مقاله محورهای اصلی در استارت آپ ها: عوامل موثر بر نوآوری مدل کسب و کار
عنوان فارسی |
محورهای اصلی در استارت آپ ها: عوامل موثر بر نوآوری مدل کسب و کار در استارت آپ ها |
عنوان انگلیسی |
Pivots in startups: Factors influencing business model innovation in startups |
کلمات کلیدی : |
  نوآوری مدل کسب و کار؛ تغییر در کسب و کارها؛ استارت آپ ها؛ پژوهش مطالعه موردی |
درسهای مرتبط | مدیریت کسب و کار |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 19 | نشریه : ResearchGate |
سال انتشار : 2014 | تعداد رفرنس مقاله : 28 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
دانلود پاورپوینت مقاله چارچوب های موثر بر استارت آپ ها |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. پیشینه نظری 3. طراحی پژوهش 4. یافته ها- تشریح مورد تغییر محور کاری 5. یافته ها از تحلیل مقطعی-موردی 6. بحث و بررسی
چکیده – پیوت (تغییر در کسب و کارها): یعنی نوآوری مدل کسب و کار در استارت آپ ها یک موضوع مهم برای شرکت های جوان است، چراکه احتمال این که یک استارت آپ بتواند اولین مدل کسب و کاری را ایجاد کند که فوراً بدون هیچ خطایی در محیطی با ابهام زیاد جواب بدهد، بسیار پایین است. اگرچه بخاطر چابکی، پیاده سازی یک مدل جدید کسب و کار برای استارت آپ ها ساده تر است، اما اغلب به دلیل منابع مالی محدود تنها یک تیر در تیردان دارند. با بکارگیری یک روش مطالعه موردی چندگانه توضیحی، شش عامل موثر بر فرآیند تغییر در کسب و کارها در استارت آپ ها شناسایی شد. این عوامل عبارتند از: 1) نقش بنیان گذاران، 2) پایداری مدل کسب و کار، 3) پول نقد و تامین مالی، 4) شرایط بازار، 5) مسائل مالی کسب و کار، 6) فناوری جدید. در ادامه درباره تاثیر این عوامل مهم بر فرآیند تغییر در کسب و کار شرکت های مورد مطالعه، بحث خواهد شد. در کل تاکید پژوهش ما بر اهمیت عوامل محرک شناخته شده و عوامل موثر برای یک تغییر در کسب و کارها موفق است. پیشینه نظری: با وجود این واقعیت که هر شرکت با یک مدل کسب و کار کار می کند (شزبروگ، 2007)، پژوهش مدل کسب و کار یک حوزه پژوهشی نسبتاً جوان است. این واقعیت که هنوز تعریف مورد پذیرش عمومی برای عبارت «مدل کسب و کار» و همچنین «نوآوری مدل کسب و کار» وجود ندارد، نشان دهنده این موضوع است (زوت، آمیت و ماسا، 2011).
Pivoting, i.e. business model innovation in startups is a crucial topic for young firms, since the probability that startups create a first business model that immediately works without any errors in an environment of high uncertainty is often low. Although it is easier for startups to implement a new business model because of their agility; they often have just one shot to pivot due to limited financial resources. By applying an exploratory multiple case study approach, six factors that influence the pivoting process in startups were identified. These are: (1) role of founders, (2) sustainability of the BM, (3) cash and financing, (4) market conditions, (5) business financials, and (6) new technology. Further the impact of these key factors on the pivoting process of the firms under study is discussed. In total, our study emphasizes the importance of the identified triggers and influencing factors for a successful pivot. Theoretical Background: Despite the fact that every company operates a business model (Chesbrough, 2007), business model research is a comparatively young research field. This becomes apparent by the fact that there is still no common accepted definition for the term “business model” and hence for BMI (Zott, Amit, and Massa, 2011).
ترجمه این مقاله در 21 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 12 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.