دانلود ترجمه مقاله تاثیر تجربه برند، کیفیت خدمات و ارزش درک شده بر بازاریابی شفاهی مشتریان بانک
عنوان فارسی |
تاثیر تجربه برند، کیفیت خدمات و ارزش درک شده بر بازاریابی شفاهی مشتریان بانک خرده فروش: بررسی اثر واسطه ای وفاداری |
عنوان انگلیسی |
The impact of brand experience, service quality and perceived value on word of mouth of retail bank customers: investigating the mediating effect of loyalty |
کلمات کلیدی : |
  تبلیغات دهان به دهان؛ تجربه برند؛ کیفیت خدمات؛ ارزش درک شده؛ وفاداری؛ بازار خرده فروشی؛ مشتری؛ توصیه ها |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 | نشریه : Springer |
سال انتشار : 2018 | تعداد رفرنس مقاله : 106 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. روش تحقیق و آنالیز داده 3. بحث 4. محدودیت ها و دامنه ی تحقیقات بیشتر 5. نتیجه گیری
هدف از این پژوهش مطالعه ی اثر تجربه برند، کیفیت خدمات و ارزش درک شده بر تبلیغات دهان به دهان مشتریان بانکداری خرده فروش در یک بازار نوظهور می باشد. این مقاله به بررسی اثر واسطه ای وفاداری بر WOM با توجه به موارد ذکر شده در بالا نیز می پردازد. نظر سنجی از 412 مشتری خرده فروش از بانک های مختلف در هند با استفاده از پرسشنامه سازمان یافته با استفاده از مشتریان موجود انجام شد. نتایج نشان داد که تجربه برند، کیفیت خدمات و ارزش درک شده دارای تاثیر معنی داری بر تبلیغات دهان به دهان مشتریان بانک های خرده فروش می باشد. علاوه بر این، روابط بین موارد ذکر شده در بالا و تبلیغات دهان به دهان توسط وفاداری وساطت می گردد. اول، اهمیت تجارب برند، کیفیت خدمات و ارزش درک شده در حوزه بانک های خرده فروش در یک بازار نوظهور را نشان می دهد. دوم، مشخص می کند که وفاداری نقش واسطه ای در موارد ذکر شده در بالا برای تبلیغات دهان به دهان توصیه شده توسط مشتریان خرده فروش بانک ها در بازار نوظهور ایفاء می کنند.
The purpose of this research is to study the impact of the antecedents—brand experience, service quality, and perceived value on word of mouth (WOM) recommendations by retail banking customers in an emerging market. The paper also investigates the mediating effect of loyalty on WOM with respect to the abovementioned antecedents. A survey of 412 retail customers of various banks in India was undertaken using a structured questionnaire developed using existing constructs. The results show that brand experience, service quality, and perceived value have a significant impact on WOM recommendations of customers of retail banks. Further, the relationships between the abovementioned antecedents and WOM are mediated by loyalty. This study makes several contributions to the academic literature. First, it establishes the importance of brand experience, service quality, and perceived value as antecedents of WOM in the context of retail banks in an emerging market. Second, it also establishes that loyalty plays a mediating role for the abovementioned antecedents for WOM recommendations by retail customers of banks in an emerging market.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.