دانلود ترجمه مقاله اثر مقاومت مصرف کننده نسبت به جایگزینی برند در حوزه ارتباط برند

عنوان فارسی

اثر مقاومت مصرف کننده نسبت به جایگزینی برند در حوزه ارتباط برند

عنوان انگلیسی

The impact of consumer resistance to brand substitution on brand relationship

کلمات کلیدی :

  تغییر نام برند؛ انتقال اعتماد و وفاداری به برند؛ تئوری مقاومت در برابر تغییر

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 نشریه : Emerald
سال انتشار : 2015 تعداد رفرنس مقاله : 45
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
قیمت دانلود ترجمه مقاله
21,600 تومان
فهرست مطالب

1. مقاومت مصرف کننده در برابر تغییر نام برند (نام تجاری) 2. مدل مفهومی 3. انتقال اعتماد به برند و وفاداری به برند 4. روش تحقیق 5. نتایج 6. نتایج توصیفی نمونه 7. ویژگی های روانشناختی ابزار سنجش 8. بررسی فرضیه های پژوهش 9. نتیجه گیری، کاربردها، محدودیت ها و ضمائم

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده - هدف – هدف این مطالعه طراحی و بررسی مدلی است که هدفش شناسایی مؤلفه های کاهش دهنده اعتماد و وفاداری به برند با بکارگیری تئوری مقاومت در برابر تغییر (RCT) می‌باشد که این مؤلفه های کاهش دهنده ناشی ازتغییر نام برند (نام تجاری) است. طرح / متدولوژی / رویکرد – به دلیل ماهیت علی بودن تحقیق، روش تحقیق کمی بعنوان بهترین روش انتخاب شد. سپس، پرسشنامه آنلاین طراحی گردید و 313 مصرف کننده بعنوان نمونه آماری پژوهش به این پرسشنامه ها پاسخ دادند. یافته ها – این پژوهش بینشی تجربی راجع به مقاومت مصرف کنندگان در برابر جایگزینی نام تجاری (برند) فراهم می آورد که مؤلفه اصلی انتقال اعتماد مصرف کننده از برند (نام تجاری) قدیمی به برند جدید است. نهایتاً، انتقال وفاداری به انتقال اعتماد وابسته است. محدودیت ها / کاربردهای پژوهش – به دلیل استفاده از نمونه گیری آسان (دم دستی)، ممکن است نتایج تحقیق فاقد تعمیم پذیری باشد. محققان به بررسی فرضیه های طرح شده بر اساس موارد تغییر نام های تجاری(برندهای) مختلف تشویق می شوند. کاربردهای عملی- کاربردهای این مقاله برای کاهش مقاومت مصرف کنندگان در برابر جایگزین های نام برند بعنوان مؤلفه اصلی کاهش اعتماد و وفاداری برند در موارد تغییر نام برند می باشد. ابتکار / ارزش- این مقاله نیاز به مطالعه چگونگی مقاومت مصرف کنندگان در برابر تغییر نام برند که به نوبه خود این مقاومت می تواند کاهش یابد را برآورده می سازد. به طور کلی، این پژوهش بکارگیری RCT را برای درک بهتر مسائل مرتبط با تغییر نام برند تأیید می کند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Purpose – The purpose of this research is to propose and test a model that aims to identify key determinants which could alleviate the loss of brand trust and loyalty caused by brand name change using the resistance to change theory (RCT). Design/methodology/approach – Because of the causal nature of the research, the quantitative research methodology was considered as best suitable. An online questionnaire was administered on a sample composed of 313 consumers. Findings – The paper provides empirical insights regarding the fact that consumers’ resistance to the brand name substitution is the main determinant of the transfer of consumers’ trust from the old to the new brand. Finally, loyalty transfer heavily relies on trust transfer. Research limitations/implications – Because of the convenience sample used, the research results may lack generalisability. Furthermore, researchers are encouraged to test the proposed hypotheses based on different brand name change cases. Practical implications – The paper includes implications for the alleviation of consumers’ resistance to the brand name substitution, a main determinant for the loss of brand trust and loyalty in the case of brand name change. Originality/value – This paper fulfils an identified need to study how consumers’ resistance to the brand name change can be diminished. Overall, our research supports the use of the RCT for a better understanding of brand name change-related issues.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 21,600 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله اثر مقاومت مصرف کننده نسبت به جایگزینی برند در حوزه ارتباط برند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi