دانلود ترجمه مقاله شفافیت اطلاعاتی درک شده در تجارت الکترونیک B2C

عنوان فارسی

شفافیت اطلاعاتی درک شده در تجارت الکترونیک B2C: یک بررسی تجربی

عنوان انگلیسی

Perceived information transparency in B2C e-commerce: An empirical investigation

کلمات کلیدی :

  شفافیت اطلاعاتی؛ شفافیت محصول؛ شفافیت فروشنده؛ شفافیت معاملاتی؛ ریسک درک شده؛ قصد خرید

درسهای مرتبط تجارت الکترونیک
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 52 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 94
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیشینه نظری 3. توسعه فرضیات 4. روش و چارچوب 5. تحلیل داده ها و نتایج 6. بحث و بررسی و مشارکت ها

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – مصرف کنندگان، خریدهای آنلاین خود را در یک وب سایت تجارت الکترونیک تا حدودی به دلیل فقدان شفافیت اطلاعاتی وب سایت رها می‌ کنند. ما سوابق شفافیت اطلاعاتی درک شده مصرف کنندگان از یک وب سایت تجارت الکترونیک و تاثیرات آن بر قصد خرید آنلاین مصرف کنندگان را شناسایی می نماییم. ما داده‌ ها را از طریق یک نظرسنجی مبتنی بر سناریو در یک محیط آزمایشگاهی جمع‌ آوری نمودیم. ما دریافتیم که (1) شفافیت محصول، شفافیت فروشنده و شفافیت معامله به طور قابل توجهی بر شفافیت اطلاعاتی درک شده تاثیر می ‌گذارد؛ (2) شفافیت اطلاعاتی درک شده به طور قابل توجهی قصد خرید آنلاین مصرف کنندگان را افزایش می‌ دهد؛ و (3) ریسک درک شده تا حدی تاثیرات شفافیت اطلاعاتی درک شده بر قصد خرید را میانجی گری می نماید.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Consumers abandon their online purchases at an e-commerce website partly due to the lack of information transparency of the website. We identify the antecedents of consumers’ perceived information transparency of an e-commerce website and its effects on consumers’ online purchase intention. We collected data through a scenario-based survey conducted in a laboratory setting. We found that (1) product transparency, vendor transparency, and transaction transparency significantly influence perceived information transparency; (2) perceived information transparency significantly increases consumers’ online purchase intention; and (3) perceived risk partially mediates the effects of perceived information transparency on purchase intention.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

  1. علی رضا

    سلام خسته نباشید … این مقاله مقاله بیس این جانب برای پایان نامه ارشد است که در فصل چهار هستم … ایا شما پرسشنامه این مقاله را دارید …ممنونم از پاسخ شما

    • bagher

      سلام لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید. باتشکر

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 6 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi