دانلود ترجمه مقاله فرهنگ ملی و اعتماد مصرف کننده در تجارت الکترونیک

عنوان فارسی

فرهنگ ملی و اعتماد مصرف کننده در تجارت الکترونیک

عنوان انگلیسی

National culture and consumer trust in e-commerce

کلمات کلیدی :

  اعتماد؛ دستیابی به اعتماد؛ قابلیت اطمینان؛ تجارت الکترونیک؛ فرهنگ ملی

درسهای مرتبط مدیریت بازرگانی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 61
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
40,800 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. فرهنگ ملی و اعتماد مصرف کننده 3. توسعه مدل 4. روش تحقیق 5. نتایج 6. بحث و نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – این مطالعه از نظریه ابعاد فرهنگی هوفستد برای تشریح اختلاف در اعتماد مصرف کننده در تجارت الکترونیک استفاده می کند. ما اعتماد را به عنوان ترکیبی از دستیابی مصرف کننده به اعتماد و اطمینان خاص یک فروشگاه آنلاین مدلسازی می کنیم. این مطالعه تأثیر مستقیم ابعاد فرهنگی ملی در مورد دستیابی به اعتماد و همچنین دستیابی به اعتماد در ابعاد قابلیت اطمینان را فرضیه سازی می کند. ما همچنین بررسی می کنیم که آیا و چطور دستیابی به اعتماد، اثرات بین فرهنگ ملی و قابلیت اطمینان یک فروشگاه آنلاین را میانجیگری می کند. ما فرضیه ها را با نمونه ای از 616 مشتری آنلاین کتابخانه ای از چین و فنلاند، کشورهایی که از بسیاری جهات نمایانگر قطب های فرهنگی متضاد هستند، تست می کنیم. ما دریافتیم که فرهنگ ملی صرفا 23 درصد اختلاف در دستیابی کلی مصرف کننده به اعتماد را توضیح می دهد و این نگرش نسبت به اعتماد، پیشگویی کننده بسیار مهمی از قابلیت اطمینان درک شده یک فروشگاه آنلاین است. ما همچنین دریافتیم که نقش میانجی گری دستیابی به اعتماد بین فرهنگ ملی و قابلیت اطمینان به میزان قابل توجهی به ابعاد فرهنگی فرد مورد مطالعه بستگی دارد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

This study uses Hofstede’s cultural dimensions theory to explain variance in consumer trust in e-commerce. We model trust as a combination of a consumer’s disposition to trust and context specific trustworthiness of an online store. The study hypothesizes direct effects of national cultural dimensions on disposition to trust, and of disposition to trust on dimensions of trustworthiness. We also examine whether and how disposition to trust mediates the effects between national culture and trustworthiness of an online store. We test the hypotheses with a sample of 616 online bookstore customers from China and Finland, countries that represent opposite cultural poles in many respects. We find that national culture solely explain 23% of the variance in the consumer’s general disposition to trust, and that disposition to trust is a highly significant predictor of the perceived trustworthiness of an online store. We further find that the mediating role of disposition to trust between national culture and trustworthiness depends greatly on the individual cultural dimension studied.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 40,800 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله فرهنگ ملی و اعتماد مصرف کننده در تجارت الکترونیک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 3 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi