دانلود ترجمه مقاله معلولین و ورزش: بررسی موضوعات دخیل در مدیریت ورزش
عنوان فارسی |
معلولین و ورزش: بررسی موضوعات دخیل در مدیریت ورزش |
عنوان انگلیسی |
People with disabilities and sport: An exploration of topic inclusion in sport management |
کلمات کلیدی : |
  تنوع؛ معلولین و ورزش؛ ورزش معلولین؛ برنامه درسی مدیریت ورزشی؛ القا |
درسهای مرتبط | مدیریت ورزشی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 47 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. روش تحقیق 3. نتایج 4. بحث و بررسی 5. خلاصه و کاربردهای عملی 6. پژوهش های آینده
چکیده – استانداردهای برنامه های آموزشی مدیریت ورزشی (COSMA, 2016) نیاز به یک سری برنامه های مدیریت ورزشی برای آماده سازی دانشجویان برای کار در یک محیط مدیریت ورزشی متنوع می باشد (ص. 54). ورزش معلولین بخش رو به رشدی در صنعت کسب و کار ورژشی است و شغل های متنوع و حرفه ای را برای فارغ التحصیلان به ارمغان می آورد. همچنین اقداماتی انجام شده تا افراد دارای معلولیت در جریان اصلی ورزش قرار گیرند. متخصصین مدیریت ورزشی باید از این موضوعات و جریان اصلی مطلع باشند. بنابراین، بررسی محتوای درسی مربوط به ورزش متنوع به خصوص در بخش معلولین اهمیت بالایی دارد. این مطالعه به بررسی این موضوع پرداخته که آیا مدیریت ورزشی در هر زمینه مربوط به معلولین وارد می شود یا نه و این که چه موضوعات یا محتواهایی در آن دخیل هستند و این دخالت به چه صورتی است. به طور خاص، این مطالعه به یک دوره محدود شده که در آن دیدی کلی از صنعت کسب و کار ورزشی و بررسی مدیریت ورزش و دیدگاه های سنتی در زمینه مدیریت ورزش معرفی شده اند. نتایج بحث شامل موضوعاتی چون بازی های پاراالمپیک یا ورزش های پاراالمپیک، قانون آمریکایی های دارای معلولیت (ADA)، المپیک بین المللی ویژه، و ادغام ورزشکاران معلول. در مجموع 16 درصد از پاسخ دهندگان نشان داده اند که به موضوع ورزش معلولین در کلاس اولیه خود وارد نشده اند. ارتباط این محتوا با استانداردهای دروس مدیریت ورزشی، روش های آموزش ورزش های معلولین، و مفاهیم توسعه این واحدهای درسی مورد بررسی قرار گرفته اند.
Sport management curriculum standards (COSMA, 2016) require sport management programs to prepare students to work in a “diverse sport management environment” (p. 54). People with disabilities in sport is a growing segment of the sport business industry with viable jobs and careers for graduates. There is also a movement to include people with disabilities in “mainstream” sport. Sport management professionals must be informed of these current trends and issues. Thus, it is crucial to examine course content in relation to diversity, specifically disability sport. This study explored if sport management faculty included any content about people with disabilities and sport, what topics or content is included, and how it is included. Specifically, this study was limited to the one course in which an overview of the sport business industry and the study of sport management are introduced, the traditional introduction to sport management course. Result show inclusion of topics such as the Paralympic Games or Paralympic sport, the Americans with Disabilities Act (ADA), Special Olympics International, and inclusion/integration of disabled athletes. A total of 16% of respondents indicated they do not include disability sport content in their introduction class. The connection of this content to sport management curriculum standards, methods of teaching disability sport, and implications for curriculum development are discussed.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.