دانلود ترجمه مقاله آموزش عالی در مدیریت ورزش: بررسی سیستماتیک رویه ها و موضوعات تحقیقاتی
عنوان فارسی |
آموزش عالی در مدیریت ورزش: بررسی سیستماتیک رویه ها و موضوعات تحقیقاتی |
عنوان انگلیسی |
Higher education in sport management: A systematic review of research topics and trends |
کلمات کلیدی : |
  کارآموزی؛ اعتبار بخشی؛ برنامه تحصیلی؛ تفکر انتقادی؛ کیفیت |
درسهای مرتبط | مدیریت ورزشی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 15 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 96 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. روش 3. نتایج و بررسی ها 4. نتیجه گیری و توصیه ها
چکیده – این مطالعه به آنالیز مقالات مربوط به آموزش عالی در مدیریت ورزشی پرداخته که در ژورنال های بین المللی از 1979 تا 2014 انتشار یافته اند. یک بررسی سیستماتیک انجام شده و در حدود 98 مقاله در این زمینه نگاشته شده است. نویسندگان، پرارجاع ترین مقالات، ژورنال ها، و موضوعات و رویه های تحقیقاتی نیز مشخص شده اند. به واسطه آنالیز محتوای القایی، هشت موضوع پژوهشی، ارائه شده است: برنامه درسی و دانش؛ کارآموزی، یادگیری تجربی، یادگیری خدمات؛ اشتغال؛ آموزش؛ جنسیت؛ تکنولوژی و یادگیری الکترونیکی؛ جهانی شدن و بین المللی شدن؛ و فرآیند اعتبار بخشی و کیفیت. یافته ها نشان می دهند که آموزش مدیریت ورزش باید به منظور بهبود خود اشتغالی از طریق رویکردهای آموزشی جدید توسعه یابند که امکان بهبود تفکر انتقادی را با ورود مواردی چون کارآموزی، فن آوری های جدید و آموزش الکترونیکی فراهم می کند. علاوه بر این، دینامیک های اقتصادی و اجتماعی فعلی می توانند فرصت هایی را برای افزایش کیفیت برنامه ها و جهت دادن به آنها به سمت رویکرد جهانی سازی و بین المللی شدن ارائه دهند.
This study analyzed the literature on Higher Education in sport management published in international journals from 1979 to 2014. A systematic review was carried out, and a total of 98 articles were obtained. The authors, the most cited articles, the publication journals, and the topics and research trends were then identified. Through an inductive content analysis, eight research themes were distinguished: Curriculum and Knowledge; Internship, Experiential Learning, and Service Learning; Employability; Pedagogy; Gender; Technology and e-Learning; Globalization and Internationalization; and Accreditation Process and Quality. The findings suggest that sport management education should be developed to enhance self-employability through new pedagogical approaches that allow the improvement of critical thinking by the inclusion of internship, new technologies, and e-learning. Furthermore, the current social and economic dynamics represents an opportunity to increase the quality of programs and to orient them toward a globalization and internationalization approach.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.