دانلود ترجمه مقاله یک گونه شناسی از رویکردهای بازاریابی خیرخواهانه در بسکتبال

عنوان فارسی

یک گونه شناسی از رویکردهای بازاریابی خیرخواهانه در بسکتبال حرفه‌ای اروپا

عنوان انگلیسی

A typology of cause-related marketing approaches in European professional basketball

کلمات کلیدی :

  مسئولیت اجتماعی شرکت؛ بازاریابی؛ مدیریت ذینفعان

درسهای مرتبط مدیریت ورزشی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 16 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 91
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. روش 4. نتایج 5. بحث و بررسی 6. محدودیت‌ها و پژوهش‌های آتی 7. نتیجه‌گیری و پیامدها

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – از آن‌جایی که سازمان‌های ورزشی حرفه‌ای، به طور روزافزون در بازاریابی خیرخواهانه (CRM) درگیر می‌شوند، علاقه‌ی روبه‌رشدی به درک این موضوع وجود دارد که مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR) تا چه حد می‌تواند نتایج بُرد-بُرد را هم برای سازمان و هم جامعه در مقیاس بزرگ‌تر، فراهم کند. در این مقاله، نویسندگان، یک گونه شناسی از رویکردهای CRM اتخاذ شده توسط تیم‌های ورزشی حرفه‌ای را ارائه می‌دهند و نشان می‌دهند که آیا و چگونه آن‌ها از منظر بازاریابی به مسئولیت اجتماعی می‌نگرند. نویسندگان، از یک روش کیفی برای بررسی دخالت تیم‌های بسکتبال حرفه‌ای اروپا در CRM استفاده می‌کنند. یافته‌ها نشان می‌دهند که CRM، از دید اکثر سازمان‌های ورزشی، چیزی بیش از یک اقدام بشردوستانه است. سازمان‌های ورزشی، یک وضعیت برد-برد را یا از طریق افزایش درآمد یا بهبود روابط با ذینفعان و یا ترکیبی از این دو، مجسم می‌کنند. نویسندگان، مفاهیم CSR و CRM را ترکیب می‌کنند و با بررسی CRM از یک چشم‌انداز گسترده‌ی مدیریتی و ذینفعان (به جای یک چشم‌انداز یک‌جانبه‌ی مصرف‌کننده)، به غنی‌تر شدن ادبیات CRM کمک می‌کنند. مدل ارائه شده، به مدیران ورزشی در تصمیم‌گیری مربوط به CRM، به ویژه در برخورد با تناقض بین تجاری‌سازی CRM و حفظ یکپارچگی، کمک خواهد کرد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

As professional sports organisations are increasingly engaging in Cause-Related Marketing (CRM), there is a growing interest in understanding to what extent Corporate Social Responsibility (CSR) can deliver win–win outcomes for both the organisation and society at large. In this article, the authors provide a typology of CRM approaches adopted by professional sports teams and demonstrate if and how they approach social responsibility from a marketing perspective. The authors use a qualitative method to explore CRM engagement of professional basketball teams in Europe. The findings show that CRM is more than an act of philanthropy to the majority of the sports organisations. The sport organisations envision a win–win situation either through increased revenue or improved stakeholder relationships, or a combination of both. The authors merge the CSR and CRM concept and contribute to the CRM literature by investigating it from a broad managerial and stakeholder perspective rather than from a unilateral consumer perspective. The model will assist sports managers in CRM decision-making, more specifically, in handling the paradox between commercialising CRM and safeguarding integrity.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله یک گونه شناسی از رویکردهای بازاریابی خیرخواهانه در بسکتبال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 1 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi