دانلود ترجمه مقاله گذشته، حال و آینده تحقیقات بازاریابی بنگاه به بنگاه

عنوان فارسی

گذشته، حال و آینده تحقیقات بازاریابی بنگاه به بنگاه

عنوان انگلیسی

Past, present, and future business-to-business marketing research

کلمات کلیدی :

  مطالعه موردی؛ مدیریت منابع انسانی؛ مدیریت بازاریابی صنعتی؛ IMP؛ خرید و بازاریابی صنعتی؛ خوشه های صنعتی؛ چشم انداز بین المللی؛ بین المللی سازی؛ جمعیت شناسی مجله؛ موقعیت مجله؛ شبکه ها؛ پیتر لاپلاکا؛ مدیریت خرید و عرضه؛ مشروعیت علمی؛ ذهنیت فناوری؛ قیمت گذاری واحد؛ ارزش

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی صنعتی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 4 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 4
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. بازتاب شخصی از آدام لیندگرین 2. گذشته، حال و آینده تحقیقات بازاریابی بنگاه به بنگاه 3. آینده تجقیقات بازاریابی بنگاه به بنگاه به عنوان یک رشته تحقیقاتی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

آینده بازاریابی بنگاه به بنگاه به عنوان یک رشته پژوهشی: همانگونه که مرور مقالات دعوت شده، مقالات پژوهشی و اظهار نظرهای شخصی آشکار می کنند، مسائل محاط بر بازاریابی بنگاه به بنگاه، یک زمینه تحقیق و پرس و جوی غنی برای دانشگاهیان و متخصصان می باشد. بخصوص اینکه، این مقالات بر تاثیر زیاد صورت گرفته توسط «پیتر لاپلاکا» بر توسعه بازاریابی بنگاه به بنگاه به عنوان یک رشته علمی و همچنین پیشرفت، توسعه و جای دادن مدیریت بازاریابی صنعتی به عنوان برترین مجله تخصصی جهان در این رشته و زمینه، صحه می گذارد. این مقاله از یک فرد دانشگاهی و آکادمیک مشهور، متعهد و ویژه برای دستیابی به همه این اهداف، استفاده می کند. تعجب آور نیست که در این صفحه ها، پیتر، به عنوان «بهترین بازاریاب پژوهش بازاریابی صنعتی و b2b در سطح جهان»، یک «همراه خوب» «یک ویراستار مجله عالی» «یک دانشگاهی بازاریابی زیرک و یک پیشرو» شناخته شده است. بنابراین، عمیقاً سازمان دهی این احترام برای پیتر، به عنوان نماد این حیطه پژوهشی، تشکر از وی بخاطر تلاشهایش در چند سال گذشته، را وظیفه خود می دانیم. مرور مقالات، یافته های پژوهشی و اظهار نظرهای شخصی در این شماره ویژه، همچنین شماره آموزنده ، انواع زیاد روش هایی را ارائه می دهند که سازمان ها می توانند با آن روش ها ابتکار عمل های بازاریابی بنگاه به بنگاه خود را طراحی و پیاده سازی کنند؛ در اصل، آنها یک مورد تجاری منسجم برای بازاریابی بنگاه به بنگاه می سازند. بنابراین این شماره ویژه، بینش های کلیدی در مورد شرایط پیاده سازی بازاریابی بنگاه به بنگاه موفق، ارائه می دهد. صمیمانه امیدواریم که باعث بوجود آمدن پژوهش های همیشگی، مداوم و بیشتر در مورد موضوعات در این رشته که تاکنون کمتر پژوهش شده باقی مانده اند، شده باشیم. از میل و تمایل نویسندگان برای درمیان گذاشتن دانش و تجربه خود با خوانندگان مجله، - و همچنین برای ارائه دیدگاه هایشان در مورد چالش های احتمالی برای همتایان خود- صمیمانه تشکر می کنیم. این اطمینان را داریم که این مقاله در این شماره ویژه در درک بیشتر، تفصیلی تر از بازاریابی بنگاه به بنگاه مشارکت داشته باشد. همچنین، امید داریم مقالات انتخاب شده، نوعی گفتمان پیوسته و مداوم که برای درک بیشتر در این زمینه مهم لازم هستند، را بوجود بیاورد. قطعاً منتظر شما در کنفرانس های آینده، کارگاه ها و دفاعیه های PhD می باشیم. و از شما آقا/خانم شریل، تشکر می کنیم که از اینکه به پیتر اجازه دادید همه این کارها را انجام دهد. بدون شما، قطعاً این امر غیرممکن بود.

نمونه متن انگلیسی مقاله

The future of business-to-business marketing as a research discipline: As the invited reviews, research articles, and personal statements reveal, issues surrounding business-to-business marketing constitute a rich area of inquiry for both academics and practitioners. In particular, these articles testify to the enormous influence that Peter LaPlaca has had on the development of business-to-business marketing as a scientific field, as well as in nurturing, developing, and positioning Industrial Marketing Management as the world's top specialized journal in this field. It takes a knowledgeable, dedicated, and special academic to achieve all of this. Not surprisingly, in these pages, Peter is characterized as “the best marketer of industrial and B2B marketing research in the world,” a “good fella,” “an excellent journal editor,” “an astute marketing academic,” and “a leader.” Thus it has been deeply satisfying to organize this tribute to Peter, as a sign of the research field's awe of and gratitude toward him for his dedication over the past many years. The reviews, research findings, and personal statements in this special, informative issue also illustrate the myriad of ways organizations design and implement their business-to-business marketing initiatives; in effect, they build a solid business case for business-tobusiness marketing. This special issue therefore offers key insights into the conditions for implementing successful business-to-business marketing. We hope sincerely that it leads to continued, ongoing, and additional research on topics in the field that have remained under-researched thus far. We warmly thank all of the authors who submitted their manuscripts to this special issue of Industrial Marketing Management. We appreciate and are grateful for the authors' desire to share their knowledge and experience with the journal's readers—and for having their views put forward for possible challenge by their peers. We are confident that the articles in this special issue contribute to a greater, more detailed understanding of business-to-business marketing. As well, we hope the selected articles generate the kind of continued dialogue that is necessary to further understanding in this important area. Finally, finally: Thank you, Peter, for all that you have done. We shall be looking forward to meeting you at future conferences, workshops, and PhD defenses. And thank you Sheryl, for allowing Peter to undertake all of this. Without you, that surely would not have been possible.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله گذشته، حال و آینده تحقیقات بازاریابی بنگاه به بنگاه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − هفت =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi