دانلود ترجمه مقاله تاثیر حمایت سازمانی بر عملکرد کارکنان
عنوان فارسی |
تاثیر حمایت سازمانی بر عملکرد کارکنان |
عنوان انگلیسی |
The impact of organizational support on employee performance |
کلمات کلیدی : |
  حمایت سازمانی؛ نگرش؛ عدالت؛ عملکرد؛ کارکنان خط مقدم؛ تولید انعطاف پذیر |
درسهای مرتبط | مدیریت رفتار سازمانی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 | نشریه : Emerald |
سال انتشار : 2020 | تعداد رفرنس مقاله : 48 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
دانلود پاورپوینت مقاله حمایت سازمانی و بهره وری پرسنل |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. پیشینه نظری و فرضیات 3. روش تحقیق 4. بحث و بررسی
هدف: با ایجاد یک نظریۀ حمایت سازمانی و نظریۀ تبادل اجتماعی، هدف این مقاله، مطالعۀ تاثیر حمایت سازمانی بر عملکرد کارکنان در حوزۀ مدیریت انعطاف پذیر می باشد. به طور خاص، هدف محققان بررسی نقش واسطه ای نگرش کارکنان بین حمایت سازمانی و EP و نقش واسطه ای عدالت سازمانی (OJ) می باشد. طراحی / روش تحقیق/ رویکرد: مجموع 180 شرکت کننده از 36 تیم کاری در 7 شرکت بزرگ خودروسازی در چین با استفاده از پرسشنامه طراحی شده توسط محققان مورد بررسی قرار گرفتند. رگرسیون خطی چند گانه به منظور تست فرضیات پیشنهادی مورد استفاده قرار گرفت. یافته ها: نتایج چهار شاخص عملکردی جدید کارکنان خط مقدم را در حوزۀ تولید انعطاف پذیر نشان داد: یادگیری مداوم، کار تیمی، حل مساله و کار فعال. حمایت سازمانی می تواند به حمایت تقویت کننده و حمایت بازدارنده تقسیم شود. حمایت سازمانی تقویت کننده دارای تاثیر مثبتی بر عملکرد جدید کارکنان خط مقدم بوده و احساس تعلق نقش واسطه ای مهمی بین آن ها ایفاء می کند. حمایت سازمانی بازدارنده نقش مهمی در حس ترس (SA) کارکنان ایفاء می کند، اما حس ترس تاثیری بر عملکرد جدید کارکنان خط مقدم ندارد. حس ترس نقش واسطه ای مهمی بین حمایت سازمانی و نگرش کارکنان ایفاء می کند. اصالت / ارزش: این مطالعه یکی از اولین تلاش های صورت گرفته به منظور بررسی عملکرد کارکنان خط مقدم در حوزۀ تولید انعطاف پذیر بوده و به منابع موجود مربوط به ارتباط بین حمایت سازمانی و EP کمک می کند. مقدمه: سیاست "ساخت چین در سال 2025" توسعۀ صنعت تولیدی چین را تغییر داد. از یک طرف، توسعۀ سریع اطلاعات، فناوری های تولید دیجیتال و خودکار منجر به استفادۀ گسترده از سیستم های تولیدی انعطاف پذیر (FMS) در صنایع مختلف، تسریع کاربرد فرایندهای هوشمند به در شرکت های تولیدی شده است. از طرف دیگر، با افزایش الزامات شخصی سازی مشتریان و توسعۀ اقتصاد چین (ایزگونگ و همکاران، 2019)، خطوط تولید گسترده و معرفی سریع محصولات جدید اهرم های رقابتی کلیدی بوده که FMS نقش مهمی در این زمینه ایفاء می کند (ابو کادری، 2017). FMS به عنوان یک گروه منسجم پردازش ماشین های CNC و تجهیزات حمل قطعات تحت کنترل کامپیوتری برای پردازش خودکار قطعات پالت بندی شده تعریف شد (الماراگی و کاگیانو، 2016). شرکت هایی که قادر به اتخاذ تولید انعطاف پذیر نیستند، به تدریج قدرت خود را به دلیل رقابت شدید در بازار از دست می دهند.
Purpose: Building on organizational support theory and social exchange theory, the purpose of this paper is to study the impact of organizational support on employee performance (EP) in the context of flexible manufacturing. In particular, the authors aimed to investigate the mediating role of employee attitude between organizational support and EP, and the moderating role of organizational justice (OJ). Design/methodology/approach: A total of 180 participants from 36 work teams employed in 7 large automotive manufacturing enterprises in China were surveyed using a questionnaire designed by the authors. Multiple linear regressions were used to test the proposed hypotheses. Findings: The results revealed four new performance indicators of frontline workers in the context of flexible manufacturing: continuous learning, teamwork, problem solving and active work. Organizational support can be divided into reinforcing support and inhibitive support. Reinforcing organizational support has a positive effect on new performance of frontline workers, and a sense of belonging plays a strong mediating role between them. Inhibitive organizational support plays an important role in the sense of awe (SA) of employees, but the SA has no influence on new performance of frontline workers. OJ plays a strong moderating role between organizational support and employee attitudes. Originality/value: This study is one of the first attempts to explore the performance of frontline workers in the context of flexible manufacturing and contributes to the existing literature on the relationship between organizational support and EP. Introduction: The “Made in China 2025” policy has changed the development of China’s manufacturing industry. On the one hand, the rapid development of information, automation and digital manufacturing technologies has led to the wide use of flexible manufacturing systems (FMS) in various industries, accelerating the application of intelligent processes to manufacturing enterprises. On the other hand, as China’s economy developed and consumers’ personalization requirements increased (Yizhong et al., 2019), wider product lines and the rapid introduction of new products have become key competitive levers where FMS play an important role (Abu Qudeiri, 2017). A FMS is defined as “an integrated group of processing CNC machines and material-handling equipment under computer control for the automatic processing of palletized parts” (Elmaraghy and Caggiano, 2016). Enterprises that cannot adopt flexible manufacturing are gradually losing their power due to severe competition.
ترجمه این مقاله در 14 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 8 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.