دانلود ترجمه مقاله یک چارچوب جامع از طراحی سیستم اطلاعات برای ارائه پشتیبانی از خلاقیت سازمانی
عنوان فارسی |
یک چارچوب جامع از طراحی سیستم اطلاعات برای ارائه پشتیبانی از خلاقیت سازمانی |
عنوان انگلیسی |
A comprehensive framework of information system design to provide organizational creativity support |
کلمات کلیدی : |
  خلاقیت سازمانی؛ طراحی سیستم پشتیبانی از خلاقیت سازمانی؛ دیدگاه مبتنی بر منابع؛ عامل های هوشمند |
درسهای مرتبط | مدیریت رفتار سازمانی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 15 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2018 | تعداد رفرنس مقاله : 83 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. کارهای پژوهشی مرتبط 3. نظریه طراحی سیستم پشتیبانی از خلاقیت سازمانی 4. اثبات مفهوم طراحی سیستم پشتیبانی از خلاقیت سازمانی 5. نتیجه گیری
چکیده – این پژوهش بر مبنای دو موضوع انگیزش یافته است: (1) خلاقیت سازمانی مؤلفه ای است که توانایی سازمان ها برای حفظ مزیت رقابتی شان را افزایش می دهد و (2) تحقیقات بسیار کمی در سراسر جهان انجام پذیرفته است که بر طراحی سیستم اطلاعات برای ارائه پشتیبانی از خلاقیت سازمانی تمرکز نموده باشد. این پژوهش یک چارچوب جامع و مفهومی را برای طراحی سیستم های پشتیبانی از خلاقیت سازمانی پیشنهاد می کند. به منظور پرداختن به هدف این مطالعه، دو نظریه، یعنی دیدگاه مبتنی بر منابع و رویکرد چند عاملی، برای ساخت مدل پیشنهادی مورد استفاده قرار می گیرند. نظرات مشتریان از وب سایت ها در مورد یک محصول الکترونیکی مصرفی برای تایید این چنین سیستمی استفاده می شود. مشارکت های نظری، مفاهیم عملی، و رهنمود های آتی این تحقیق ارایه گشته و مورد بحث قرار می گیرد.
This research is motivated by two considerations: (1) organizational creativity is a component that enhances the ability of organizations to retain their competitive advantage and (2) too little research has been conducted worldwide that focuses on the design of information systems to provide organizational creativity support. This research proposes a comprehensive and conceptual framework for the design of organizational creativity support systems. To address the objective of this study, two theories, the resource-based view and a multiagent approach, are used to build the model proposed. The customer opinions from websites concerning a consumer electronics product are used to validate such a system. The theoretical contributions, practical implications, and future directions of the study are presented and discussed.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.