دانلود ترجمه مقاله بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی و پشتیبانی مدیریتی روی موفقیت فرآیند نرم افزاری
عنوان فارسی |
بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی و پشتیبانی مدیریت ارشد از اشتراک دانش روی موفقیت بهبود فرآیندهای نرم افزاری |
عنوان انگلیسی |
Examining the impacts of organizational culture and top management support of knowledge sharing on the success of software process improvement |
کلمات کلیدی : |
  بهبود فرآیند نرم افزاری (SPI)؛ به اشتراک گذاری دانش؛ فرهنگ سازمانی؛ پشتیبانی مدیریت ارشد؛ موفقیت SPI |
درسهای مرتبط | مدیریت رفتار سازمانی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 126 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. مدل پژوهشی و توسعه فرضیات 3. روش تحقیق 4. آنالیز داده و نتایج 5. بحث و بررسی و مفاهیم 6. محدودیت ها و تحقیقات بیشتر
محدودیت ها و تحقیقات بیشتر علیرغم مشارکت های تحقیق حاضر که در بالا عنوان شد، این تحقیق با محدودیت هایی نیز مواجه بود و در نتیجه جای تحقیقاتی بیشتری در این حوزه وجود دارد. اولاً چون نمونه های CMMI از روی شرکت های تایوانی گردآوری شده است، ممکن است یافته های تحقیق حاضر قابل تعمیم نباشد. می تواند تحقیقات بیشتری در مناطق دیگر انجام گیرد. دوم اینکه، مدل های SPI علاوه بر CMMI، برنامه های دیگر SPI استاندارد را نیز شامل می شوند، نظیر ISOs SPICE، سری ISO9000، و QIP. از آنجا که تحقیق حاضر فقط بر رویکرد CMMI تمرکز داشت، تحقیقات بیشتر می تواند تحقیق تجربی حاضر را با بررسی برنامه های دیگر SPI تکرار کرده و غنی تر سازد. سوم اینکه، چندین مشخصه یا فاکتور سازمانی در تحقیق حاضر در نظر گرفته نشده است، مثل انواع صنعت و اندازه سازمان، که ممکن است مدل تحقیق را تحت تاثیر قرار داده باشد. تحقیقات دیگر باید مشخصات جمعیتی را نیز در نظر گیرند تا زوایای دیگری برای نتایج روشن شود. در نهایت، در تحقیق حاضر متغیر اشتراک دانش SPI بر سرمایه فکری شخصی تاکید داشت، و از نظر وقف و گردآوری دانش عملیاتی شد. تحقیقات تکمیلی بعدی می توانند عمل اشتراک دانش SPI را با استفاده از مفاهیم اشتراک دانش صریح و ضمنی در اجرای موفق SPI بسنجند.
Limitations and further research: In spite of the several contributions presented above, there are also a number of limitations to this study, and hence, there is room for future studies. First, since CMMI samples were collected from Taiwanese firms, the findings of this study might not be generalizable. Future studies could be done in other regions. Second, SPI models include not only CMMI but also other standard SPI programs, such as ISOs SPICE, the ISO9000 series, and QIP. Since this study only focused on the CMMI approach, further studies could replicate and enrich this empirical study by examining other SPI programs. Third, several characteristics or organizational factors were not considered in this study, such as industry types and organizational size, which may have impacted the research model. Future studies should consider demographic characteristics to further refine the research model for revealing other angles to the results. Finally, in this study, the variable of SPI knowledge sharing emphasized personal intellectual capital, and was operationalized in terms of knowledge donation and collection. Follow-up studies could measure the SPI knowledge sharing construct using the concepts of explicit and tacit knowledge sharing developed by Bock et al., (2005), as well as detect the impact of specific types of knowledge on explicit and tacit knowledge sharing in successful SPI implementation.
بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 12 و 13 فایل ورد ترجمه)
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.