دانلود ترجمه مقاله نحوه تاثیر ساختار سازمانی و همترازی استراتژیک بر موفقیت محصول جدید

عنوان فارسی

ساختار سازمانی و همترازی استراتژیک، چگونه روی موفقیت محصول جدید تاثیرگذار هستند؟

عنوان انگلیسی

How organizational structure and strategic alignment influence new product success

کلمات کلیدی :

  ساختار سازمانی؛ عملکرد محصول جدید؛ جهت گیری استراتژیک

درسهای مرتبط مدیریت منابع انسانی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 20 نشریه : Emerald
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 108
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
قیمت دانلود ترجمه مقاله
43,200 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مرور تحقیقات قبلی و فرضیه ها 3. روش تحقیق 4. نتایج 5. بحث و بررسی و نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – هدف – هدف این مقاله، مرور و بررسی مجدد نقش عوامل سطح سازمانی، بر اساس دیدگاه تحلیلی شایستگی محور است. طراحی/ متدولوژی/ رویکرد – تحلیل رگرسیون برای بررسی فرضیه ها، در نمونه ای از 80 شرکت منتخب از 5 هزار شرکت برتر تایوانی بکار رفته است. اطلاعات این شرکت ها در فهرست سالیانه منتشر شده توسط شرکت خدمات اطلاعات اعتباری چین ، ثبت شده اند. یافته ها- نتایج تجربی این پژوهش، حاکی از این هستند که رسمی سازی، به صورت مثبت به عملکرد محصول جدید ربط پیدا می کند. از سوی دیگر، تمرکززدایی، دارای رابطه U شکل معکوس ، نسبت به عملکرد محصول جدید است. علاوه بر این، نتایج رگرسیون بیانگر این واقعیت هستند که استراتژی بازار محور، اثر تعدیلی منفی را در رابطه بین رسمی سازی، و عملکرد محصول جدید بجا می گذارد. این در حالیست که استراتژی فناوری محور ، اثر تعدیلی مثبتی را در رابطه غیرخطی بین تمرکززدایی، و عملکرد محصول جدید بجا می گذارد. اصالت/ ارزش- تحقیقات قبلی به بررسی عوامل تعیین کننده عملکرد توسعه محصول جدید توجه نموده اند. البته برخی نتایج،علی الخصوص نتایج سطح سازمانی ، متناقض و سردرگم کننده هستند. بر خلاف تحقیقات قبلی، هدف این مقاله، مرور و بازنگری در نقش عوامل سازمانی ، بر اساس دیدگاه شایستگی محور است.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Purpose: The purpose of this paper is to review and re-examine the role of the organization-level determinants from the perspectives of competence-based views. Design/methodology/approach: Regression analysis was used to test the hypotheses in a sample of 80 cases drawn from a population of the top 5,000 Taiwanese firms listed in the yearbook published by the China Credit Information Service Incorporation. Findings: The empirical results indicate that formalization is positively related to new product performance while decentralization has an inverse U-shaped curvilinear effect on new product performance. Furthermore, the regression findings also indicate that market-oriented strategy negatively moderates the relationship between formalization and new product performance, while technology-oriented strategy positively moderates the curvilinear relationship between decentralization and new product performance. Originality/value: Extant literatures have paid attention to investigating the determinants to the performance of the new product development, but some of the results, such as in the organizational levels, are confusing and mixed. Contrary to previous works, the purpose of this paper is to review and re-examine the role of the organization levels determinants from the perspectives of competence-based view.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 15 فایل ورد ترجمه)

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 43,200 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله نحوه تاثیر ساختار سازمانی و همترازی استراتژیک بر موفقیت محصول جدید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 4 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi