دانلود ترجمه مقاله شبکه های یادگیری سازمانی که می توانند بهره وری شرکت های مشاوره ای IT را افزایش دهند
عنوان فارسی |
شبکه های یادگیری سازمانی که می توانند بهره وری شرکت های مشاوره ای IT را افزایش دهند. مطالعه ای بر روی مشاوران ERP |
عنوان انگلیسی |
Organizational learning networks that can increase the productivity of IT consulting companies. A case study for ERP consultants |
کلمات کلیدی : |
  شبکه های اجتماعی یادگیری؛ به اشتراک گذاری دانش؛ آموزش توسعه نرم افزار؛ برنامه ریزی منابع سازمانی؛ ABAP |
درسهای مرتبط | مدیریت منابع انسانی (human resource management) |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2014 | تعداد رفرنس مقاله : 21 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. نیاز به آموزش سریعتر 3. ملاحظات مدیریت دانش 4. طراحی مدل یادگیری 5. طراحی شبکههای یادگیری اجتماعی 6. روش تحقیق 7. فرآیند یادگیری 8. نتایج و داده های آماری 9. اثرات روی بهره وری 10. فاکتورهای کارایی 10.1. عوامل انگیزشی 10.2. تاثیر موقعیت 11. توضیحات و انتقادات 12. نتیجه گیری
12. نتیجه گیری اولین نتیجه مهم از این مطالعه این است که استفاده از شبکه آموزشی اجتماعی مدون، زمان آموزش را در برخی تکنولوژیهای ERP کاهش میدهد. با انتخاب طراحی ارائه شده در این مطالعه، زمان یادگیری از 24 ماه که زمان استاندارد کلاسیک در این حوزه میباشد به 6 تا 7 ماه کاهش مییابد. بر این اساس، این روش زمان مورد نیاز برای تبدیل یک فارغ التحصیل دانشگاهی به فرد مورد نیاز شرکتهای بین المللی در حوزه مشاوره را به صورت چشمگیری کاهش میدهد. نتیجهگیری دوم این که کارایی این روش به مقدار زیادی به متغیرهایی بستگی دارد که توسط شرکتها کنترل میشود. مشوقها در این فرایند بسیار مهم و حیاتی هستند. انتخاب این مشوقها نیز تاثیر بسزایی بر کارایی این روش دارند. جوایز اغوا کننده به نظر میرشد که بیشترین تاثیر را بر کارایی این روش داشته باشد. در توضیح این امر بایستی اشاره کرد که یادگیری در یک شبکه اجتماعی صورت میپذیرد و این جوایز میتواند باعث تحریک بیشتر در شکلگیری این شبکهها گردد. این نتایج میتواند در طراحی استراتژیهای شتاب بخشی به فرایندهای آموزشی توسعهدهندگان جوان در حوزه نرمافزار که امروزه با توجه به رشد سریع اقتصاد دانش بنیان بسیار مورد نیاز هستند نیز موثر باشد. ما هم اکنون با شرکتهای بزرگ متعددی که تمایل دارند که تیمهایی از کارشناسان آموزش دیده نرمافزاری ایجاد کنند در شرق اروپا مذاکره میکنیم. به افرادی که تمایل دارند از این روش بهره بگیرند توصیه میشود که به سن شرکتکنندگان، بلوغ علوم کامپیوتر در دانشگاه محل تحصیل و اطمینان از ارتباط با شرکتهای مشاوره توجه کنند. حمایت مدیریت ارشد سازمان نیز برای موفقیت این روش بسیار مهم و حیاتی است. شبکه اجتماعی آموزشی مشابه یک موجود زنده است که بایستی به صورت روزانه مورد توجه قرار گیرد تا از رشد مناسب آن اطمینان حاصل شود. در تحقیقات آتی، ما قصد داریم تا از عوامل انگیزیشی مختلفی استفاده کنیم و کارایی آنها را در بخشهای مختلف مورد سنجش قرار دهیم. بخش جذاب دیگر استفاده از ابزارهایی برای به تصویر کشیدن ارتباطات ایجاد شده بین اعضا در مجامع آموزشی است. این ابزار میتواند ارتباط بین افراد و همچنین پیغام منتقل شده بین آنان را رهگیری نماید.
12. Conclusions The first important conclusion is that using a carefully designed social learning network reduces the learning time in the some ERP technologies. By choosing the design presented here, this reduction in training time can be highly significant from 24 months, which is the ‘‘classical’’ industry standard, to 6–7 months. This is an important means to bridge the gap between the level of the average university graduate and the skills demanded by international consulting companies. A second conclusion is that the efficiency of this process is greatly influenced by factors that can be controlled by the organizers. Incentives are very important in this process and choosing them carefully has a major impact on the efficiency of the process. Seductive prizes appear to have the greatest impact on efficiency. A possible explanation for this is that learning occurs by interacting within a social network and such prizes stimulate the creation of networks. These results can be used to design strategies for accelerating the educational process of young software developers who are needed in today’s rapidly growing knowledge-based economy. We are now in discussions with many large companies that are interested in creating teams of skilled software experts in Eastern Europe. Other investigators who want to use this method are advised to pay attention to the participants’ ages, the maturity of the computer science department of the university they are partnering with, and ensure that there is active support by consulting companies where the students will acquire their episodic knowledge. The sponsorship of high level management is mandatory for successfully creating a social learning network. A social learning network is like a living organism, as it needs to be cared for on a daily basis to ensure its proper growth. Regarding future research, we intend to use different motivational factors and test the efficiency of these sessions. Another area of interest is to use a tool for mapping the links that are created between the members of the learning community. This tool should track the messages exchanged by the members and identify the relationships among them.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.