دانلود ترجمه مقاله یک سازمان بدون حافظه: یک مطالعه کیفی از درک کارکنان بیمارستان در مورد یادگیری سازمانی
عنوان فارسی |
یک سازمان بدون حافظه: یک مطالعه کیفی از درک کارکنان بیمارستان در مورد گزارش گیری و یادگیری سازمانی برای ایمنی بیماران |
عنوان انگلیسی |
An organisation without a memory: A qualitative study of hospital staff perceptions on reporting and organisational learning for patient safety |
کلمات کلیدی : |
  ایمنی بیمار؛ مراقبت های بهداشتی؛ یادگیری سازمانی؛ گزارش دهی حوادث؛ انعطاف پذیری |
درسهای مرتبط | مدیریت بحران |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2015 | تعداد رفرنس مقاله : 37 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. روش ها 3. نتایج 4. بحث و بررسی 5. محدودیت ها 6. نتیجه گیری
چکیده – به دنبال تحقیقات عمومی در رابطه با مرگ و میرهای ناشی از استانداردهای ضعیف بهداشتی بنیاد مید استاف فورد شایر NHS، سرویس بهداشت ملی انگلیس (NHS) تصمیم گرفت تا سیستمی را به منظور یادگیری مداوم و بهبود مراقبت از بیماران ایجاد کند. هدف این مقاله، بررسی دیدگاه فعلی کارکنان بخش سلامت از گزارش دهی و یادگیری سازمانی برای بهبود ایمنی بیماران می باشد. بر اساس یک آنالیز موضوعی از مصاحبات نیمه ساختار یافته با 35 متخصص سلامت در دو سازمان NHS، این مقاله استدلال کرده که موانع شناسایی شده قبلی در گزارش دهی حوادث همچنان باقی است و فرآیندهایی که تمرکز کمتری روی کار روزانه کلینیکی دارند ممکن است برای ایجاد یادگیری های عملی و تغییر در محیط کار محلی مناسب باشند. یافته ها می توانند سازمان های سلامت را در زمینه درک بهتر فرآیندهای عملی یادگیری سازمانی در سطوح محلی پشتیبانی و حمایت کنند. یافته ها همچنین به محققین در زمینه توسعه رویکردها و استراتژی های جدید برای ادغام یادگیری با ریسک در سطح محلی با تغییرات سازمانی مؤثر بر بهبود ایمنی بیماران کمک می کنند.
Following the Public Enquiry into avoidable deaths and poor standards of care at Mid Staffordshire NHS Foundation Trust, the English National Health Service (NHS) is aiming to become a system devoted to continual learning and improvement of patient care. The paper aims to explore current perceptions of healthcare staff towards reporting and organisational learning for improving patient safety. Based on a Thematic Analysis of semi-structured interviews with 35 healthcare professionals in two NHS organisations, the paper argues that previously identified barriers to incident reporting remain problematic, and that less centralised processes that aim to learn from everyday clinical work might be better suited to generate actionable learning and change in the local work environment. The findings might support healthcare organisations in understanding better the practical processes of organisational learning at the local level. The findings might also support researchers in developing new approaches and strategies for integrating learning about risk at the local level with effective organisational change to improve patient safety.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.