دانلود ترجمه مقاله فرهنگ سازمانی و اشتراک دانش

عنوان فارسی

فرهنگ سازمانی و اشتراک دانش: طراحی مشوق ها و فرآیندهای کسب و کار

عنوان انگلیسی

Organizational culture and knowledge sharing: design of incentives and business processes

کلمات کلیدی :

  فرآیند کسب و کاری؛ انگیزه ها؛ فناوری اطلاعات؛ مدیریت دانش؛ به اشتراک گذاری دانش؛ فرهنگ سازمانی

درسهای مرتبط مدیریت رفتار سازمانی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 32 نشریه : Emerald
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 48
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مقالات مرتبط 3. مدل 4. آنالیز و بحث و بررسی 5. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – ما مدلی تحلیلی از مدیریت دانش (KM) را ارائه و بررسی کرده ایم که در آن سازگاری کارکنان با فرهنگ سازمانی می تواند اشتراک گذاری و یادگیری اقدامات مشترک سازمانی بهبود یابد. طراحی / روش تحقیق / رویکرد: پاداش های انگیزشی، فعالان دانش را تشویف می کند تا دانش خود را به اشتراک گذاشته و در یک پایگاه دانش مرکزی شرکتی سهیم باشند. ما مدلی را توسعه داده ایم که در آن سازگاری فرهنگ شرکتی، با دنباله ای از فرآیندهای کسب و کاری مبتنی بر KM شامل به اشتراک گذاری، یادگیری، ارزیابی و تولید تغییر کرده و سپس طرح به اشتراک گذاری داشن و نیز توالی فرآیند کسب و کاری را برای شکل دهی تناسب فرهنگ سازمانی و به حداکثر رسانی سود آن، به طور تحلیلی مورد بررسی قرار می دهد. یافته ها: بهترین دنباله از فرآیندهای KM به ترتیب زیر حل شده است: اعلان، ارزیابی، به اشتراک گذاری، یادگیری و تولید. پاداش به اشتراک گذاری برای فعالان دانش به طور تحلیلی و منطبق با آن مشتق می گردد که با سطح سیستم های مدیریت دانش (KMS) افزایش یافته و با احتمال حضور یک فعال در شرکت، احتمال شناسایی یک فعال ناسازگار با فرهنگ توسط شرکت، احتمال سازگاری فرهنگی یک فعال با بازار کار، کاهش می یابد. حجم مطلوب پایگاه دانش نیز با توجه به این فاکتورها مورد بررسی قرار گرفت. اصالت / ارزش: با استفاده از یک رویکرد تحلیلی جدید، ما فرآیندهای KM و رابطه آنها با فرهنگ سازمانی و انگیزه ها را مدل سازی کرده و مورد مطالعه قرار دادیم. تحقیقات ما، بینش های ارزشمندی را برای مدیران در راستای پیاده سازی فعالیت های KM ارائه می دهد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Purpose - The purpose of this paper is to present and study an analytical model of knowledge management (KM) in which employees’ fit with a firm’s organizational culture improves with their sharing and learning of the firm’s common organizational practices. Design/methodology/approach - Incentive rewards motivate knowledge workers to share their knowledge and contribute to a firm’s central knowledge base. The authors develop a model in which the firm’s cultural fit changes with the sequence of KM-based business processes including sharing, learning, evaluation, and production, and then analytically investigate the design of knowledge sharing rewards as well as the business process sequence to shape a firm’s organizational cultural fit and maximize its profit. Findings - The best sequence of KM processes is solved in the following order: (Announcement), (Evaluation), (Sharing), (Learning), and (Production). The sharing reward for knowledge workers is analytically derived accordingly, which increases with the level of KM systems and decreases with the probability of a worker staying in the firm, the probability of a culturally unfit worker being identified by the firm, and the probability of a worker being culturally fit on the labor market. The optimal volume of knowledge base is also investigated with respect to these factors. Originality/value - Applying a novel analytical approach, the authors model and study KM processes and their relationships with organizational culture and incentives. The research provides valuable insights for managers to implement KM practices.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله فرهنگ سازمانی و اشتراک دانش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − یازده =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi