دانلود ترجمه مقاله کنار آمدن کارمندان با تحولات سازمانی در رویارویی با یک پاندمی

عنوان فارسی

کنار آمدن کارمندان با تحولات سازمانی در رویارویی با یک پاندمی: نقش ارتباطات داخلی شفاف

عنوان انگلیسی

Employee coping with organizational change in the face of a pandemic: The role of transparent internal communication

کلمات کلیدی :

  ارتباطات داخلی؛ ارتباطات تغییر؛ تقلیل عدم قطعیت؛ مقابله؛ ارتباط کارمند – سازمان

درسهای مرتبط مدیریت رفتار سازمانی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2021 تعداد رفرنس مقاله : 104
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
50,400 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. روش ها 4. نتایج 5. بحث و بررسی 6. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

دلالت های عملی: همچنین این مطالعه دلالت های عملی برای رهبران سازمانی و متخصصان ارتباطات داخلی در پرداختن به سازگاری کارکنان با تغییرات سازمانی ارائه می‌کند. اول اینکه، مطابق با تحقیقات قبلی که نشان می‌دهد ارتباطات نقش مهمی در تعیین واکنش‌های کارکنان در طول تغییرات سازمانی دارد، یافته‌های ما نشان داد که شیوه‌های ارتباطات داخلی شفاف، مقابله کنترلی را ترغیب می کنند، عدم اطمینان را کاهش می دهند و EOR را بهبود می بخشند. به ویژه در طول یک بیماری همه گیر جهانی که ویژگی بارز آن عدم قطعیت شدید است، شیوه های ارتباطی روزانه ممکن است در ارائه ابزارهای مناسب برای مدیریت تغییرات مرتبط به کارکنان بسیار مفید باشد. از این رو، سازمان ها باید ارتباطات داخلی را با رعایت اصول ارتباطات شفاف در پژوهش های روابط عمومی اجرا کنند. به عبارت دیگر، سازمان‌ها باید اطلاعات واقعی، مسئولانه و قابل توجهی در مورد تغییرات سازمانی ارائه دهند و کارکنان را به مشارکت در تصمیم‌گیری یا فرآیندهای اجرای تغییر تشویق کنند. این تلاش‌های ارتباطی به کارمندان کمک می‌کند تا فعالانه با تغییرات کنار بیایند، عدم قطعیت مربوط به تغییر را کاهش دهند و EOR های باکیفیت را تقویت کنند. علاوه بر این، سازمان ها باید اطلاعات آموزشی در مورد رویکردهای مقابله کنترلی را نیز شامل شوند. ارتباطات شفاف در مورد تغییرات سازمانی، اطلاعات لازم را در مورد فعالیت های آتی کسب و کار، سیاست ها و رویه های مربوط به تغییرات در اختیار کارکنان قرار می دهد. یافته‌های ما نشان می‌دهد که چنین ارتباطی ممکن است کارکنان را تشویق کند که هم مقابله گریزان و هم کنترلی را اتخاذ کنند. از آنجایی که مقابله گریزان باعث افزایش عدم اطمینان کارکنان در رابطه با تغییرات سازمانی می شود، تشویق کارکنان به اتخاذ فعالانه مقابله کنترلی ضروری است. یعنی ارتباط شفاف در مورد تغییرات سازمانی و همچنین آموزش مقابله کنترلی به یک اندازه اهمیت دارند. این تلاش‌های ارتباطی ممکن است به کارکنان کمک کند تا منابع ضروری را برای مقابله مؤثر با تغییرات سازمانی و مدیریت عدم قطعیت مرتبط ایجاد کنند. چنین تلاش‌هایی می‌تواند به سازمان‌ها کمک کند تا در مواجهه با چالش‌های بی‌سابقه و تغییرات ناگهانی، رابطه‌ای با کیفیت با کارکنان حفظ کنند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Practical implications: This study also offers practical implications for organizational leaders and internal communication practitioners in addressing employee adaption to organizational changes. First, in line with previous research showing that communication plays an important role in determining employees’ reactions during organizational change, our findings indicated that transparent internal communication practices encourage control coping, reduce uncertainty, and improve EORs. Particularly during a global pandemic characterized by extreme uncertainty, daily communication practices may be enormously helpful in providing employees appropriate means to manage related changes. Hence, organizations should practice internal communication, following the principles of transparent communication in public relations research. Namely, organizations should provide truthful, accountable, and substantial information about organizational change and encourage employees to participate in decision-making or change implementation processes. These communicative efforts would help employees proactively cope with changes, reduce change-related uncertainty, and foster quality EORs. Moreover, organizations should also include educational information regarding control coping approaches. Transparent communication about organizational change provides employees with necessary information regarding future business operations, policies, and procedures related to the changes. Our findings suggested that such communication may encourage employees to adopt both escape and control coping. As escape coping will increase the uncertainty felt by employees related to organizational change, it is vital to encourage employees to actively adopt control coping. That is to say, transparent communication regarding organizational change as well as control coping training are equally important. These communicative efforts may help employees establish essential resources to effectively cope with organizational change and manage related uncertainty. Such efforts can help organizations maintain a high-quality relationship with employees in the face of the unprecedented challenges and abrupt changes.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

پروپوزال مربوط به این مقاله نیز آماده شده و جهت دریافت آن می توانید وارد لینک زیر شوید:

دانلود پروپوزال رفتار کارکنان با تحولات سازمان در زمان یک همه گیری

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 50,400 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله کنار آمدن کارمندان با تحولات سازمانی در رویارویی با یک پاندمی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − دوازده =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi