عنوان فارسی |
رفتار کارکنان با تحولات سازمان در زمان یک همه گیری: اهمیت ارتباطات داخلی |
عنوان انگلیسی |
Employees' behavior with organizational changes during an epidemic: The importance of internal communication |
رشته مرتبط |
  مدیریت رفتار سازمانی |
درسهای مرتبط | روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه |
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟ |
سفارش پاورپوینت این پروپوزال |
1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی
این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.
بیماری همه گیر کرونا ویروس (COVID-19)، نه تنها زندگی روزمره مردم، بلکه عملکرد کسب و کارها را نیز مختل کرد. گسترش شدید این بیماری باعث شد که جهان شاهد تغییرات اقتصادی زیادی باشد و همچنین میزان بیکاری نیز به طور قابل ملاحظه ای افزایش یابد. در این راستا، تغییرات بنیادین زیادی در زمینه های سازمانی و تجاری و سبک های مدیریتی به وجود آمد.
یکی از تاثیرات این بحران را می توان در استفاده سازمان ها از کارکنان موقت و نیمه وقت جستجو کرد. سازمان ها مجبور شدند تا راهبردهای خود را جهت تطبیق با این مسائل جدید، ماموریت های داخلی و خارجی خود به واسطه تصحیح استراتژی های تداوم کسب و کار، بهبود بخشند و تغییراتی را در آنها ایجاد نمایند.
این پروپوزال برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده و به بررسی نحوه برخورد کارکنان با این تغییرات سازمانی در زمان پاندمی کرونا پرداخته است. لازم به توضیح است که ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی در این محصول رعایت گردیده و می توان از آن جهت آشنایی بیشتر با این ساختارها استفاده کرد. این ساختارها شامل سرفصل های بیان مساله، ضرورت انجام تحقیق، اهداف، فرضیات، روش تحقیق و … می باشند. با توجه به جدید بودن و جامعیت موضوع، می توان ایده های پژوهشی جدیدی را نیز از این پژوهش به دست آورد.
این پروپوزال در محیط ورد (WORD) آماده شده و قابل ویرایش می باشد. در ادامه نیز تصویر مربوط به بخشی از آن و همچنین فایل مقاله بیس آن قرار داده شده است:
لازم به ذکر است که مقاله بیس مربوط به این پروپوزال، ترجمه شده و برای دریافت آن می توانید وارد لینک زیر شوید:
سازمان ها برای اینکه بتوانند تغییرات ساختاری را در زمان پاندمی، به درستی پیاده کنند و شاهد تبعات منفی کمی از آن باشند، باید آشنایی بسیار زیادی با رفتارها و نگرش های پرسنل سازمان به دست آورند. مطمئنا به کارگیری استراتژی های نادرست که سیاست گذاری های صحیحی را مبنا قرار نداده باشد، می تواند منجر به ایجاد عدم قطعیت هایی گردد که ارتباط کارکنان با سازمان و مدیریت را تحت شعاع قرار می دهد. منظور از این ارتباطات و همچنین تبعات منفی می تواند مواردی همچون عدم تعهد و مشارکت کارکنان باشد که مطمئنا روی عملکرد و بهره وری تاثیر خواهد داشت. یکی از اهداف بنیادین و اصلی این پژوهش نیز ارزیابی و آشکارسازی ساز و کارهای روانشناختی ضمنی بوده که منجر به کارآمدی ارتباطات شفاف در راستای بهبود ارتباطات بین سازمان و کارکنان در زمان رخدادهای برنامه ریزی نشده می گردد.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.