دانلود ترجمه مقاله برنامه ریزی بهینه خودروهای الکتریکی در یک جایگاه پارک هوشمند
عنوان فارسی |
برنامه ریزی بهینه خودروهای الکتریکی در یک جایگاه پارک هوشمند با در نظر گرفتن مفهوم خودرو به شبکه و شرایط باتری |
عنوان انگلیسی |
Optimal scheduling of electric vehicles in an intelligent parking lot considering vehicle-to-grid concept and battery condition |
کلمات کلیدی : |
  شرایط باتری؛ خودرو الکتریکی؛ مدیریت انرژی؛ جایگاه پارکینگ هوشمند؛ خودرو به شبکه |
درسهای مرتبط | شبکه هوشمند |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2014 | تعداد رفرنس مقاله : 26 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. فرمول بندی مساله 3. مطالعه موردی 4. نتیجه گیری
چکیده – پیش بینی نفوذ بالای EVها (خودروهای الکتریکی) در بازار، موضوعات فنی زیادی را به همراه دارد. سیستم قدرت ممکن است با ریسک های امنیتی و قابلیت اطمینان عملیاتی ناشی از شارژ و دشارژ کنترل نشده EVها مواجه گردد. برنامه ریزی هوشمند برای شارژ و دشارژ EVها، امری ضروری است. در این مقاله، یک مدل برنامه ریزی و مدیریت هوشمند برای تعداد بالایی از EVها در یک پارکینگ شهری ارائه شده است. مدل پیشنهادی، محدودیت های عملی مانند قیمت مطلوب برق مورد نیاز برای شارژ، ظرفیت باقی مانده باتری، زمان باقی مانده شارژ و سن باتری را در نظر می گیرد. نتایج نشان می دهند که سیستم پیشنهادی برای مدیریت انرژی جایگاه پارک می تواند اهداف فنی و مالی را ارضا کند. علاوه بر این، مالکان EVها می توانند از دشارژ خودروهای شان و نیز داشتن SOC مطلوب (حالت شارژ) در زمان خروج نیز، کسب سود کنند.
The anticipation of a large penetration of EVs (electric vehicles) into the market brings up many technical issues. The power system may put at risk the security and reliability of operation due to uncontrolled EV charging and discharging. It is necessary to carry out intelligent scheduling for charging and discharging of EVs. In this paper, a smart management and scheduling model is proposed for large number of EVs parked in an urban parking lot. The proposed model considered practical constraints such as desired charging electricity price, remaining battery capacity, remaining charging time and age of the battery. The results show that the proposed parking lot energy management system satisfies both financial and technical goals. Moreover, EV owners could earn profit from discharging their vehicles as well as having desired SOC (state of charge) in the departure time.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.