دانلود ترجمه مقاله نوآوری سبز و باز در صنعت مهمان نوازی
عنوان فارسی |
نوآوری سبز و باز در صنعت مهمان نوازی |
عنوان انگلیسی |
Open and green innovation in the hospitality industry |
کلمات کلیدی : |
  نوآوری سبز؛ صنعت مهمان نوازی؛ نوآوری باز |
درسهای مرتبط | مدیریت نوآوری |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 | نشریه : Research gate |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 40 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. چارچوب نظری 3. مواد و روشها 4. نتایج و بحث و بررسی 5. نتیجه گیری
چکیده – مهمان نوازی، صنعت اصلی بخش خدماتی اسپانیا می باشد که در بیش از 10% تولید ناخالص داخلی و تقریبا 12% تمام کارکنان مشارکت دارد. شرکتهای موجود در این صنعت برای کاهش اثرات زیست محیطی خود و بهینه سازی استفاده از منابع طبیعی، نوآوریهای سازگار با محیط زیست را اتخاذ می کنند. با این حال، اکثر شرکتها منابع لازم برای نوآوری سازگار با محیط زیست خود را نداشته و نیازمند مشارکت با سازمانهای مختلف می باشند. هدف این مقاله، بررسی این مسئله است که چگونه فعالیت های نوآوری باز می توانند منبع نوآوری سبز در صنعت مهمان نوازی اسپانیا باشند. این تحقیق در زمینه نوآوری باز و نوآوری سازگار با محیط زیست و از طریق تمرکز بر رابطه بین جهت گیری سبز شرکت و واکنش های آن به سهامداران در، آثار مشارکت دارد. ما برای ارزیابی نحوه تاثیر رابطه شرکت با مشتریان، عرضه کنندگان، رقبا و نهادهای تحقیقی بر جهت گیری زیست محیطی، مدلی ارائه می دهیم. پیشنهاد ما این است که عمق و وسعت رابطه با سهامداران، بر توسعه نوآوریهای سازگار با محیط زیست تاثیر مثبت دارد. ما مدل خود را با نمونه ای متشکل از 189 شرکت از پایگاه داده PITEC (پانل نوآوری فنی)تست می کنیم. تحلیل تجربی نشان می دهد که مزایای استخراجی از این روابط، از منحنی Uشکل معکوس پیروی می کند. مقدمه: آثار فراوان نوآوری صنعت مهمان نوازی، بر اتخاذ فناوری (وانگ و کوالز 2007)، رفتار نوآوری شرکت (اورفیلا- سینتس و ماتسون 2009) و منابع نوآوری (ائنز و همکارانش 2010) تاکید داشته اند. صنعت مهمان نوازی می تواند تاثیر قابل توجهی بر محیط زیست داشته باشد (هانتر و شاو 2007) و در نتیجه، رفتار زیست محیطی در این صنعت مورد توجه زیادی قرار گرفته است. برای مثال، در صنعت هتلداری، مدیران سعی در بهبود پایداری زیست محیطی عملیات خود (زانگ و همکارانش 2010) داشته و محققین به تجزیه و تحلیل عواملی پرداخته اند که محرک اجرای ابزارهای مدیریت زیست محیطی در این صنعت ویژه می باشد (ال دیف و فونت 2010).
Hospitality is the main industry in the service sector in Spain, contributing to more than 10% of the gross domestic product and approximately 12% of all employees. Firms in this industry are beginning to adopt eco-innovations to reduce their environmental impact and optimize the use of natural resources. However, most companies do not have the necessary resources to tackle ecoinnovation on their own and need to cooperate with different agents. The purpose of this paper is to examine how open innovation activities can be a source of green innovation in the hospitality industry in Spain. This study contributes to the literature on both open innovation and eco-innovation by focusing on the relationship between a firm’s green orientation and its interactions with stakeholders. We develop a model to assess how a firm’s relationships with its clients, suppliers, competitors, and research institutions influence its environmental orientation. We propose that the depth and breadth of relationships with stakeholders positively influence the development of eco-innovations. We test our model with a sample of 189 firms from the Technological Innovation Panel (PITEC) database. The empirical analysis reveals that the benefits derived from these relationships follow an inverted U-shaped curve. Introduction: Ample literature on innovation in the hospitality industry has focused on technology adoption (Wang and Qualls, 2007), firms’ innovative behavior (Orfila-Sintes and Mattson, 2009), and the sources of innovations (Enz et al., 2010). The hospitality industry can leave a considerable footprint on the environment (Hunter and Shaw, 2007), and as a result, environmental behavior in this industry is currently receiving a great deal of attention. For example, in the hotel industry, managers are trying to improve the environmental sustainability of their operations (Zhang et al., 2010), and researchers have analyzed the factors that drive the implementation of environmental management tools in this particular industry (El Dief and Font, 2010).
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.