دانلود ترجمه مقاله تأثیر منوهای رستوران آنلاین بر قصد خرید مشتریان در طی پاندمی کووید 19
عنوان فارسی |
تأثیر منوهای رستوران آنلاین بر قصد خرید مشتریان در طی پاندمی کووید 19 |
عنوان انگلیسی |
The effect of online restaurant menus on consumers’ purchase intentions during the COVID-19 pandemic |
کلمات کلیدی : |
  درک ریسک کووید 19؛ میل به غذا، درک راحتی سفارش آنلاین غذا، منوی رستوران، طراحی منو |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2021 | تعداد رفرنس مقاله : 68 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. پیشینه پژوهش و فرضیه سازی ها 3. روش ها 4. نتایج 5. نتیجه گیری و پیامدها پیوست الف
چکیده – همزمان با تشدید کووید 19 در سال 2020، کم کم تعطیلی اجباری سرویس های غذاخوردن در رستوران به منظور کنترل انتقال ویروس صورت گرفت. رستوران ها میلیاردها دلار ضرر کردند، میلیون ها نفر دچار تغییرات شدید شغلی و تعداد زیادی رستوران کوچک تعطیل شدند. برای آن دسته که در این کسب و کار باقی ماندند، سفارش آنلاین غذا تبدیل به امری ضروری شد. این مطالعه که در زمینه سفارش غذا منحصر به فرد می باشد، مدل محرک-ارگانیسم-پاسخ را برای پیش بینی اهداف خرید شرکت کنندگان در زمینه سفارش آنلاین غذا گسترش داد. این مطالعه با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری، اثرات غیرمستقیم جذابیت بصری و اطلاع دهندگی منو و درک خطرات کووید 19 را بر قصد خرید مصرف کننده کشف کرد. این رابطه علی و معلولی با توجه به میل مشتریان به غذا و راحتی درک آنها از سفارش آنلاین عمل می کند. این مطالعه می تواند از طریق ارائه پیامدهای نظری و مدیریتی در مورد چگونگی شناسایی محصولات مناسب، استفاده موثر از بازاریابی محتوایی و جذب مشتری جدید، به حفظ رقابت به رستوران ها، حتی پس از کووید 19، کمک کند. مقدمه: کرونا ویروس جدید (کووید 19) در سال 2020 وضعیت پاندمی پیدا کرد و تأثیر عمیق و شدیدی بر اقتصاد جهانی ایجاد کرد. سیاست گذاران در سراسر جهان، با تشویق مردم برای محدود کردن تماس رو در رو با دیگران، به این پاندمی پاسخ دادند. فاصله اجتماعی، خود قرنطینه سازی و انزوا برخی از دستورالعمل هایی بودند که مردم هر روز از اخبار و رسانه های اجتماعی می شنیدند. در ایالات متحده، پس از آنكه كاخ سفید مردم را ملزم به اجتناب از اجتماعات گسترده و تعاملات شخصی نمود تا به کند شدن انتقال کووید 19 كمك کند، بیشتر شهروندان ایالات متحده (تقریباً 9 نفر از هر 10 نفر) در خانه ماندند (بالز و گاسكین، 2020). در طول موج اول شیوع پاندمی در اواسط مارس سال 2020، اکثر رستوران ها موظف شدند تا خدمات داخل رستوران را به حالت تعطیل درآورند و فقط غذای بیرونبر، خرید پنجرهای یا تحویل مواد غذایی مجاز شد (ویدا،2020).
As COVID-19 escalated globally in 2020, mandated suspension of dine-in services was instilled to control virus transmission. Restaurants lost billions of dollars, millions experienced severe employment changes, and numerous small restaurants closed. For those remaining in business, converting to online food ordering was essential. Unique to the food ordering setting, this study extended the Stimulus-Organism-Response model to predict the purchase intentions of participants in an online food ordering context. Using structural equation modeling, this study discovered the indirect effects of the menu’s visual appeal and informativeness, and the perception of COVID-19 risks on consumer purchase intentions. This causal relationship was significantly mediated by consumers’ desire for food and their perceived convenience of online food ordering. Through providing theoretical and managerial implications for how to identify appropriate products, utilize content marketing effectively, and attract new customers, this study could assist restaurants in adapting to remaining competitive, even post COVID-19. Introduction: The novel coronavirus (COVID-19) gained pandemic status in 2020 and created a profound and severe impact on the global economy. Policymakers around the world responded to this pandemic by encouraging people to limit face-to-face contact with others. Social distancing, selfquarantining, and isolation were some mandates that people heard from the news and social media every day. In the United States, after the White House entailed for the population to avoid mass gatherings and personal interactions to help slow the transmission of COVID-19, most U.S. citizens (roughly 9 in 10) stayed at home (Balz and Guskin, 2020). During the first wave of the pandemic in mid-March 2020, most restaurants were mandated to suspend dine-in services, and only takeout, drive-thru, or delivery services were permitted (Wida, 2020).
ترجمه این مقاله در 30 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 19 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.