دانلود ترجمه مقاله شناسایی عوامل مهم رفتار مشتری: چشم انداز استراتژی بازاریابی

عنوان فارسی

شناسایی عوامل مهم رفتار مشتری: چشم انداز یکپارچه ای از استراتژی بازاریابی و مولفه های نگرش

عنوان انگلیسی

Identifying the critical factors of customer behavior: An integration perspective of marketing strategy and components of attitudes

کلمات کلیدی :

  آمیزه بازاریابی؛ بازاریابی سبز؛ کیفیت درک شده؛ تمایل مصرف کننده

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2020 تعداد رفرنس مقاله : 71
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. بررسی نظری و فرضیات 3. روش تحقیق 4. نتایج 5. بحث و بررسی و دلالت ها

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

هدف از این مطالعه، عملیاتی کردن رابطه بین تاثیر بازاریابی سبز بر نگرش های مشتری از طریق نقش واسطه ای آمیخته بازاریابی در جهت محصولات سبز به منظور تایید مدل تحقیقاتی پیشنهادی در حوزه توضیح تمایل مشتریان تایوانی به انجام اقدامات سازگار با محیط زیست است. این مدل مبتنی بر مدل سازی معادلات ساختاری (SEM) از داده های جمع آوری شده از 977 مشتری آنلاین است. یافته ها نشان داد که قصد مصرف سبز محرک معنی دار و غیرمستقیم گرایش به سمت مصرف محصولات سبز است. علاوه بر این، تاثیر کیفیت درک شده بر آمیخته بازاریابی و تمایل مشتری محصولات سازگار با محیط زیست نیز مثبت و معنی دار است. با این حال، هنگامی که یک رستوران دارای مسئولیت پذیری اجتماعی بالای مصرف کننده (CnSR) برای آمیخته بازاریابی است، نگرش های مدل شناختی، عاطفی و رفتاری مصرف کننده (مدل C-A-B) اثربخشی کمتری دارد. این یافته ها به احیاء نظریه رفتار برنامه ریزی شده (TPB) و ارائه درک جامعی از نگرش مصرف کننده، مسئوولیت پذیری اجتماعی مصرف کننده، آمیخته بازاریابی و تاثیر کیفیت درک شده کمک می کند و یک رستوران توانایی افزایش تمایل مصرف کننده به خرید محصولات یا غذاهای سبز را دارا خواهد بود. ما پیشنهادات ارزشمندی برای بازاریاب ها به منظور طراحی دیدگاه سیاست ها و استراتژی های بازاریابی سبز جهت اصلاح رستوران های سبز تایوانی ارائه کردیم. مقدمه: بر اساس نظریه نگرش، مشتریان ممکن است از مدل های C-A-B مطابق با نگرش های خود به ارتباطات بازاریابی، تصمیمات بازاریابی و مزایای شخصی حمایت کنند (آجزن و فیشبین، 1980). علاوه بر این، در توسعه بازاریابی سبز برای صنعت رستوران داری، مشتریان، سهامداران اصلی هستند که ممکن است مزایا، عملکرد، برنامه ریزی استراتژی بازاریابی و رشد آن ها تحت تاثیر قرار گیرد (مالی و همکاران، 2019، ترانگ و همکاران، 2019). بر اساس درک مصرف کننده از توسعه بازاریابی سبز، مصرف کنندگان ممکن است تمایل به استفاده از مدل های شناختی، عاطفی و رفتاری داشته باشند (جاسوال و کانت، 2018)، درک مشتریان از مدل های C-A-B ممکن است در طول زمان بر اساس استراتژی بازاریابی و درک سبز تغییر کند (کیم و همکاران، 2020). بنابراین، ادغام بینش های مشتریان مدل های C-A-B و بازاریابی سبز از اهمیت بالایی برخوردار است.

نمونه متن انگلیسی مقاله

The purpose of this empirical study is to operationalize the relationship of green marketing's influence on consumer attitudes via the mediating role of marketing mix towards green products to validate the proposed research model in the Taiwanese context of explaining consumers' willingness to be environmentally friendly. The model is based on structural equation modeling (SEM) from data collected from 977 online consumers. The findings revealed that green consumption intention was significantly and indirectly driven by attitude to green products. Additionally, the effect of perceived quality on marketing mix and consumer willingness in environmental concern is both significant and positive. However, when a restaurant has high consumer social responsibility (CnSR) for marketing mix, the consumer attitudes of cognitive, affective, and behavioral model (C-A-B model) is less effective. These findings have contributed to the revival of the theory of planned behavior (TPB) and offer a comprehensive understanding of consumer attitude, consumer social responsibility, marketing mix and perceived quality impact that a restaurant has on the ability to raise consumer willingness to purchase green products or food. We provides valuable suggestions to marketers to design from the perspective of green marketing policies and strategies in order to accommodate Taiwan's indigenous green restaurants. Introduction: According to attitude theory, customers may support C-A-B models according to their attitudes to marketing communication, marketing decisions and personal benefits (Ajzen and Fishbein, 1980). Moreover, in green marketing development for the restaurant industry, customers are critical stakeholders who may affect its benefit, performance, marketing strategy planning, and growth (Mele et al., 2019; Trang et al., 2019). Based on the consumer perception of green marketing development, customers may determine willingness based on a cognitive, affective and behavioral model (Jaiswal and Kant, 2018); customers’ perceptions of C-A-B models may change over time according to green perception and marketing strategy (Kim et al., 2020). Thus, integrating the insights of customers of C-A-B models and green marketing is important.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله شناسایی عوامل مهم رفتار مشتری: چشم انداز استراتژی بازاریابی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − 2 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi