دانلود ترجمه مقاله رفتارهای واکنشی، مقابله ای و سازگارانه مصرف کننده در همه گیری کووید 19

عنوان فارسی

من الماس را با دستمال توالت برای شما معامله می کنم: رفتارهای واکنشی، مقابله ای و سازگارانه مصرف کننده در همه گیری کووید 19

عنوان انگلیسی

I'll trade you diamonds for toilet paper: Consumer reacting, coping and adapting behaviors in the COVID-19 pandemic

کلمات کلیدی :

  کرونا ویروس؛ کووید 19؛ همه گیری؛ احتکار؛ فاصله اجتماعی؛ رفتار خود جوش؛ فناوری دیجیتال؛ رفتار مصرف کننده

درسهای مرتبط رفتار مصرف کننده
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2020 تعداد رفرنس مقاله : 115
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
43,200 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. واکنش به تهدید کووید 19 3. رفتارهای مقابله ای مصرف کنندگان 4: سازگاری: هنجار جدید 5. محدودیت ها و تحقیقات آینده 6. نتیجه گیری و توصیه ها

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – در این مطالعه، ما بسیاری از الگوهای رفتاری غیرمعمول مصرف کننده که در روزهای ابتدایی شیوع همه گیری کرونا قرار دارد را مورد بررسی قرار می دهیم. در این مطالعه بینش هایی مبتنی بر نظریه به منظور کمک به توضیح و پیش بینی این رفتارها و نتایج مربوطه جهت آگاهی از تحقیقات آینده و شیوه های بازاریابی را ارائه می کنیم. با توجه به دیدگاه محدودیت های ناشی از محیط زیست، ما به بررسی رفتارها در طول هر سه مرحله می پردازیم: واکنش پذیری (به عنوان مثال احتکار یا رد)، مقابله (به عنوان مثال حفظ دلبستگی های اجتماعی)، رفتارهای خود جوش، تغییر دیدگاه برندها) و سازگاری بلند مدت (به عنوان مثال تغییرات قابل تبدیل در حوزه مصرف و هویت اجتماعی و فردی). به بحث در رابطه با پیامدهای این مطالعه برای محققان بازاریابی نیز خواهیم پرداخت. مقدمه: در دسامبر 2019، یکی از ساکنان ووهان چین به یک بیماری مرموز مبتلا شد و این آغاز یک همه گیری جهانی بود که زندگی مردم در اکثر کشورهای جهان را در اوایل سال 2020 مختل کرد. با این پژوهش، هدف ما تعیین بسیاری از الگوهای رفتاری غیرمعمول مشتری بوده که در روزهای اول همه گیری کووید 19 مشاهده شد. هدف ما بررسی با نگاهی به بینش های مبتنی بر نظریه بوده که می تواند محققان آینده و همچنین متخصصان بازاریابی را آگاه سازد. به بررسی رفتارهای گذرای مصرف کننده که ممکن است پس از اتمام همه گیری کرونا فروکش کند و همچنین رفتارهای مخربی که ممکن است سال ها در جامعه باقی مانده و بر نسل های بعدی نیز اثرگذار باشد، خواهیم پرداخت. با توجه به این که جهان بیش از یک قرن است که چنین همه گیری بیماری را به خود ندیده است، تحقیقات کمی در رابطه با رفتار مصرف کننده در این حوزه وجود دارد که می تواند به بررسی های ما کمک کند (جونز، واترز، هولاند، بوینز و ایورسون، 2010). با این وجود، در طول تاریخ، همه گیری هایی از جمله طاعون سیاه در قرون وسطی تا آنفولانزای اسپانیایی در اوایل قرن بیستم رخ داد که تغییرات اجتماعی گسترده ای را ایجاد کرد (رورز، کارلسون – سولزاک، ویتاکر و آبراهام، 2020) و احتمال می رود که همه گیری کووید 19 نیز همین تاثیرات را بر جهان خواهد گذاشت. علاوه بر این، دانشمندان پیشنهاد دادند که همه گیری جدید خطراتی نیز در آینده به همراه خواهد داشت (هیئت نظارت بر آمادگی جهانی، 2019). بنابراین، درک مشتریان در مواجهه با این همه گیری و فراتر از آن برای بازاریاب ها و همچنین سیاستگذاران دولتی و تجاری از اهمیت بالایی برخوردار است.

نمونه متن انگلیسی مقاله

In this research, we document some of the many unusual consumer behavior patterns that came to dominate the early days of the COVID-19 pandemic. We offer insights based on theory to help explain and predict these behaviors and associated outcomes in order to inform future research and marketing practice. Taking an environmentally-imposed constraints point of view, we examine behaviors during each of three phases: reacting (e.g., hoarding and rejecting), coping (e.g. maintaining social connectedness, do-it-yourself behaviors, changing views of brands) and longer-term adapting (e.g. potentially transformative changes in consumption and individual and social identity). We discuss implications for marketing researchers and practice. Introduction: In December 2019, a resident of Wuhan, China came down with a mysterious ailment, thus marking the beginning of a global pandemic that would come to define life in most countries across the globe in the early 2020′s. With this research, we aim to document some of the many unusual consumer behavior patterns that came to dominate the early days of the COVID-19 pandemic. Our intention is exploratory, with an eye toward providing insights based on theory that can inform future researchers as well as marketing practitioners. We examine both the more transient consumer behaviors that may retreat once the pandemic passes, as well as the more transformative behaviors that may come to dominate our society for years or generations to come. Given that the world has not seen a pandemic on this scale in over a century, little existing consumer behavior research in this context guides our work (Jones, Waters, Holland, Bevins, & Iverson, 2010). Nonetheless, throughout history, pandemics, from the black plague in the middle ages to the Spanish Flu in the early 20th century, have wrought enormous social change (Reeves, Carlsson-Szlezak, Whitaker, & Abraham, 2020) and it is likely that the COVID-19 pandemic will do the same. Further, scientists suggest that new pandemics will continue to pose a risk in the future (Global Preparedness Monitoring Board, 2019). Therefore, understanding consumers’ lives in the face of this pandemic and beyond is vitally important for marketers as well as business and public policy makers more broadly.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب
قیمت : 43,200 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله رفتارهای واکنشی، مقابله ای و سازگارانه مصرف کننده در همه گیری کووید 19”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi