دانلود ترجمه مقاله واکنش مصرف کنندگان به تخفیف قیمت در خریدهای آنلاین
عنوان فارسی |
واکنش مصرف کنندگان به تخفیف قیمت در خریدهای آنلاین |
عنوان انگلیسی |
Consumer reactions to price discounts across online shopping experiences |
کلمات کلیدی : |
  تخفیف قیمت؛ نقاط مرجع؛ میزان و وسعت پذیرش؛ تصمیم گیری درون فروشگاهی؛ بازاریابی خریدار |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2019 | تعداد رفرنس مقاله : 65 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. پیشینه نظری 3. مطالعات 4. بحث و بررسی های کلی
چکیده – مصرف کنندگان معمولاً در طول یک بازدید از وب سایت خرده فروشان با تخفیف قیمت زیادی روبرو می شوند، اما تحقیقات گذشته عمدتا تخفیفهای قیمت را به روشی منفردی مورد بررسی قرار داده است. ما بررسی میکنیم که چگونه تاثیر یک تخفیف قیمت بر قصد خرید مصرفکننده در طی یک خرید آنلاین تکامل مییابد. در انجام این کار، نشان میدهیم که میزان تخفیف قیمت ارزش کمتری در پیش بینی قصد خرید مصرف کنندگان قبل از خرید دارد، اما بعدا ً در طول یک خرید آنلاین، بیشتر قابل پیشبینی می گردد. بنابراین در نظر گرفتن تخفیف قیمت کم در اوایل بازدید برای خرید ممکن است باعث افزایش اثربخشی سبد خرید یک شرکت گردد. مقدمه: خرده فروشان آنلاین، یک سری فرصت خرید را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند که بسیاری از آنها دارای تخفیف هستند. در واقع، ما یکی از بزرگترین وب سایت خرده فروشان مواد غذایی ایالات متحده را حسابرسی کردیم و دریافتیم که 37٪ از گزینه های محصولات آنها در همان زمان تخفیف می گیرند. اگرچه تعداد زیادی از متون در مورد تخفیف قیمت وجود دارد (بلاتبرگ و نسلین ، 1990 ؛ چاندون و همکاران، 2000 ؛ لاروچه و همکاران ، 2001 ؛ ملا و همکاران، 1997)، اکثریت قریب به اتفاق این کارها روی تخفیف فردی و بررسی اینکه چگونه تخفیفهای فردی بر اهداف خرید مصرف کنندگان به سمت یک کالا یا سبد کالای خاص تأثیر می گذارد، متمرکز شده است. اکثر تحقیقات پویایی تخفیف های چندگانه و چگونگی ارائه بهتر یا ساختار اینگونه تخفیفهای فردی را در طی یک بازدید از یک فروشگاه واحد مطالعه نمی کنند. یک استثناء در این تمرکز منحصر به فرد، کار تجربی است که به بررسی چگونگی واکنش مصرف کنندگان به تخفیف های متعدد در همان محصول می پردازد (چن و رائو ، 2002 ؛ دیویس و باغچی ، 2018 ؛ ارتکین و همکاران ، 2019). در مقابل، این تحقیق بر چگونگی ارزیابی یک سری تخفیف در محصولات مختلف در یک خرید متمرکز است.
پروپوزال این مقاله | دانلود پروپوزال واکنش مصرف کنندگان ایرانی به تخفیف قیمت در خریدهای آنلاین |
Consumers generally encounter a multitude of price discounts during a single visit to a retailers’ website, yet past research has predominantly examined price discounts in a singular manner. We examine how the influence of a price discount’s magnitude on consumer purchase intentions evolves during an online shopping trip. In doing so, we demonstrate that a price discount’s magnitude is less predictive of consumers’ purchase intentions earlier, but it becomes more predictive later, during an online shopping trip. Thus, placing shallow price discounts early in a shopping visit may enhance the effectiveness of a firm’s portfolio of price discounts. Introduction: Online retailers present consumers with a series of purchase opportunities, many of them featuring discounts. In fact, we audited one of the largest US grocery retailer’s website and found that 37% of their products options were discounted at the same time. Although there is a plethora of literature on price discounts (Blattberg and Neslin, 1990; Chandon et al., 2000; Laroche et al., 2001; Mela et al., 1997), the vast majority of that work has focused on static individual discounts, examining how individual discounts influence consumers’ purchase intentions towards a specific product or basket of goods. That is, most research does not study the dynamics of multiple discounts and how to best present or structure those individual discounts over a single store visit. An exception to this singular focus is empirical work examining how consumers respond to multiple discounts on the same product (Chen and Rao, 2002; Davis and Bagchi, 2018; Ertekin et al., 2019). In contrast, this research focuses on how consumers evaluate a series of discounts on different products within the same shopping trip.
ترجمه این مقاله در 18 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 14 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.