دانلود ترجمه مقاله تأثیر بازاریابی آنلاین بر عملکرد بین ‌المللی SME های تجارت الکترونیک

عنوان فارسی

تأثیر غیرمستقیم قابلیت‌ های بازاریابی آنلاین بر عملکرد بین ‌المللی SME های (شرکت‌های کوچک و متوسط) تجارت الکترونیک

عنوان انگلیسی

The indirect effect of online marketing capabilities on the international performance of e-commerce SMEs

کلمات کلیدی :

  قابلیت بازاریابی آنلاین؛ دو سو توانی بازاریابی؛ بازارگرایی؛ عملکرد بین‌المللی؛ SME ها (شرکت‌های کوچک و متوسط)؛ تجارت الکترونیک بین ‌المللی؛ تجارت الکترونیک فرامرزی

درسهای مرتبط مدیریت بازرگانی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2021 تعداد رفرنس مقاله : 93
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مبانی نظری و توسعه فرضیه 3. روش تحقیق 4. تحلیل داده ها 5. بحث و بررسی و نتیجه گیری 6. محدودیت ها

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – تجارت الکترونیک بین ‌المللی، یک روند جهانی قدرتمند و منسجمی است که از طریق تقویت سیاست ‌های اقتصادی، تغییر رفتار مشتری و تدارکات و فناوری ‌های بهبود یافته، با سرعت فزاینده ای در حال تحول و پیشروی است. این مطالعه، دلایل مرتبط با تغییرات عملکرد در بین SME های تجارت الکترونیک بین ‌المللی را مورد بررسی قرار می دهد. با توجه به دیدگاه های مربوط به قابلیت ‌ها و مقالات بازارگرایی، یک مدل تحقیقاتی با تحلیل رگرسیون خطی و واسطه گری بر روی نمونه مؤثری از 99 SME سوئدی که از تجارت الکترونیک به عنوان کانال فروش بین‌ المللی استفاده می‌کنند، مورد آزمایش قرار گرفت. یافته های بدست آمده از این مطالعه حاکی از آن است که قابلیت‌های بازاریابی آنلاین برای افزایش عملکرد در میان این شرکت‌ها جزء لاینفکی محسوب می شود اما کافی نیست. همچنین، نتایج بدست آمده حاکی از آن است که دو سو توانی بازاریابی که با رویکردهای بازار محوری نمایان می‌شود، برای تقویت تاثیر قابلیت‌های بازاریابی آنلاین سودمند و موثر است.

نمونه متن انگلیسی مقاله

International e-commerce is a strong global trend pushed by a tail wind of bolstering economic policies, changing customer behaviors, and improved logistics and technologies. This study investigates the reasons for performance variations among international e-commerce SMEs. Building on the capabilities perspective and market orientation literature, a research model is developed and tested with linear regression and mediation analysis on an effective sample of 99 Swedish SMEs which use e-commerce as an international sales channel. Our study shows that online marketing capabilities are necessary but not sufficient to increase performance among these companies. Our results show that marketing ambidexterity, reflected by both market-driven and market-driving approaches, is instrumental to leverage the effect of online marketing capabilities.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله تأثیر بازاریابی آنلاین بر عملکرد بین ‌المللی SME های تجارت الکترونیک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi