دانلود ترجمه مقاله حصول درک بهتری از اهداف خرید مرتبط با سفر در میان کاربران ارشد سایت های شبکه های اجتماعی موبایل

عنوان فارسی

حصول درک بهتری از اهداف خرید مرتبط با سفر در میان کاربران ارشد سایت های شبکه های اجتماعی موبایل

عنوان انگلیسی

Obtaining a better understanding about travel-related purchase intentions among senior users of mobile social network sites

کلمات کلیدی :

  سایت های شبکه اجتماعی موبایل؛ تئوری انگیزه؛ شارش تجربیات؛ دلبستگی اضطراب؛ بزرگ سالان؛ توریسم

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 112
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. روش ها 4. نتایج 5. نتیجه گیری و مفاهیم 6. نکات نهایی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – اگرچه اکثریت افراد ارشد علاقه مند به استفاده از سایت های شبکه های اجتماعی موبایل (MSNSs) هستند، با این حال، تحقیقات هنوز هم درک کافی از این انگیزه های بازاری بسیار بزرگ را در ارتباط با کاربرد MSNSها ارائه نمی دهند. به عنوان یک بخش کسب و کاری مصرف کننده قابل قبول، بزرگ سالان علاقه زیادی به استفاده از این ظرفیت ها برای توسعه توریسم مربوط به MSNS با استفاده از تصمیم گیری های بازاری در زمینه رفتارهای خرید مصرف کنندگان دارند. به منظور بررسی این موضوع، یک مدل تحقیقاتی برای این پژوهش و با استفاده از استفاده بزرگ سالان از MSNSها برای خرید مستقیم در ارتباط با گردشگری و سفر توسعه داده شده است. یافته ها نشان می دهند که انگیزه های ذاتی دارای تاثیر زیادی روی شارش تجارب در زمینه انگیزه های درونی می باشند. شارش تجربیات دارای تاثیرات بالقوه ای روی رفاه ذهنی بوده و به نوبه خود می تواند اهداف خرید را تحت تاثیر قرار دهد. نتایج نشان می دهند که کاربران ارشد MSNS ها وابستگی زیادی به سطوح این سیستم ها دارند. یافته ها، سهم تئوریک و عملی را برای پژوهش های گردشگری، محصولات، و سرویس های مربوط به مصرف کنندگان ارشد MSNS ارائه می دهند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Although a majority of seniors continue to express interest in using mobile social network sites (MSNSs), research has yet to provide sufficient understanding of this very large market’s motivations related to MSNS usage. As a viable consumer business segment, seniors are attractive enough to warrant potential MSNSs to invest necessary capital for developing tourism related MSNS designed to assist with this market’s decision making and ultimately with their purchasing behavior. To address this gap, a research model was developed for this study using seniors having used MSNSs for purposes directly related to tourism and travel. Findings revealed intrinsic motivations had stronger effects on flow experience than did extrinsic motivations. Flow experience was found to have the greatest effect on subjective well-being, which in turn highly influenced purchase intention. Results documented that senior MSNS users differed significantly according to levels of anxiety attachment. Findings provide theoretical and practical contributions for tourism research, products, and services regarding senior MSNS consumers.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله حصول درک بهتری از اهداف خرید مرتبط با سفر در میان کاربران ارشد سایت های شبکه های اجتماعی موبایل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − سه =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi