دانلود ترجمه مقاله ایجاد ارزش جدید در شبکه ‌های تجاری : نقش اقدام جمعی در ایجاد اهداف سطح سیستمی

عنوان فارسی

ایجاد ارزش جدید در شبکه ‌های تجاری : نقش اقدام جمعی در ایجاد اهداف سطح سیستمی

عنوان انگلیسی

New value creation in business networks: The role of collective action in constructing system-level goals

کلمات کلیدی :

  شبکه های تجاری استراتژیک؛ فرا سازمان ها؛ هدف سطح سیستمی؛ شکل گیری هدف؛ اقدام جمعی؛ ایجاد ارزش جدید

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 54
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. زمینه ی نظری 3. روش 4. یافته های تجربی 5. مباحث 6. نتیجه گیری ها

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

این مطالعه بر شکل ‌گیری هدف جمعی در شبکه ‌های تجاری متمرکز است که هدف از آن ایجاد ارزش جدید و نوآوری است. تحقیقات قبلی چنین شبکه ‌هایی را به عنوان سیستم‌ های ارزش آفرینی یا فرا سازمانی نشان داده است که یک هدف سطح سیستمی را دنبال می ‌کنند. ما این دیدگاه‌ ها را با پرداختن به یک سوال تحقیقاتی توسعه می ‌دهیم: چگونه چندین سازمان می ‌توانند یک هدف سطح سیستم را شکل دهند و چگونه این کار بر ایجاد ارزش جدید در سطح کل شبکه تاثیر می ‌گذارد؟ ما یک مطالعه چند موردی از دو شبکه مراقبت بهداشتی فنلاندی انجام دادیم که در آن چندین سازمان مختلف در تشکیل یک هدف سطح سیستمی شرکت کردند و روش‌ های درمانی مشترک ابتکاری را برای مراقبت بهتر بیماران توسعه دادند. ما شش پیشنهاد را بدست آوردیم و یک مدل مفهومی را توسعه دادیم که توضیح می‌ داد چگونه تشکیل جمعی یک هدف سطح سیستمی با ارزش آفرینی در سطح شبکه توسط افزایش تعهد منبع فعالان شبکه ارتباط دارد. علاوه بر این، ما عوامل تعدیل کننده مهم، معماران شبکه و تشابه دامنه را معرفی کردیم که بر شکل ‌گیری هدف جمعی تاثیر می‌ گذارد. ما ادعا می ‌کنیم که مدل مفهومی نظریات از پیش موجود را در مورد مدیریت شبکه‌ های تجاری از طریق یک هدف سطح سیستمی، اقدام جمعی، چارچوب سازی، ساخت دستور کار و بسیج سازمانی تقویت می ‌کند. ما به ویژه به تحقیقات قبلی در مورد شبکه ها با هدف ایجاد ارزش جدید کمک می نماییم.

نمونه متن انگلیسی مقاله

This study focuses on collective goal formation in business networks aimed toward new value creation and innovation. Previous research has depicted such networks as value-creating systems or meta-organizations pursuing a system-level goal. We develop these views by addressing a research question: How can multiple organizations collectively form a system-level goal, and how does this affect new value creation at the level of the whole network? We conducted a multi-case study of two Finnish health care networks in which multiple diverse organizations participated in the formation of a system-level goal for the network and developed innovative joint treatment practices for the better care of patients. We derived six propositions and developed a conceptual model explaining how the collective formation of a system-level goal is linked to network-level value creation by increasing network actors' resource commitment. Furthermore, we introduced important moderating factors, network architects and domain similarity, which affect collective goal formation. We claim that the conceptual model strengthens pre-existing theories on managing business networks through a system-level goal, collective action, framing, agenda construction, and institutional mobilization. We contribute especially to previous research on networks aiming for new value creation.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله ایجاد ارزش جدید در شبکه ‌های تجاری : نقش اقدام جمعی در ایجاد اهداف سطح سیستمی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi