دانلود ترجمه مقاله برنامه ریزی چندهدفه خودروهای الکتریکی در سیستم توزیع هوشمند
عنوان فارسی |
برنامه ریزی چندهدفه خودروهای الکتریکی در سیستم توزیع هوشمند |
عنوان انگلیسی |
Multi-objective scheduling of electric vehicles in smart distribution system |
کلمات کلیدی : |
  سیستم توزیع؛ برنامه ریزی عملیاتی؛ خودروهای الکتریکی؛ انتشار؛ بهینه سازی چندهدفه |
درسهای مرتبط | شبکه هوشمند |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2014 | تعداد رفرنس مقاله : 52 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. معماری سیستم پیشنهادی 3. فرمول بندی برنامه ریزی منابع انرژی 4. مطالعه موردی 5. نتیجه گیری
چکیده – هنگام آماده شدن برای پذیرش وسیع خودروهای الکتریکی (EVها)، موضوع مهمی که وجود دارد، استفاده از یک مدل برنامه ریزی شارژ و دشارژ مناسب برای EVها است که قادر به در نظر گرفتن همزمان اهداف اقتصادی و محیطی و نیز محدودیت های فنی شبکه های توزیع باشد. این مقاله یک روش برنامه ریزی عملیاتی چندهدفه را برای شارژ و دشارژ EVها در یک سیستم توزیع هوشمند پیشنهاد کرده است. هدف چارچوب چندهدفه پیشنهادی، بر اساس روش محدودیت ε افزوده، به حداقل رسانی هزینه های عملیاتی کلی و انتشار می باشد. قابلیت خودرو به شبکه (V2G) و نیز الگوهای واقعی رانندگان به منظور ایجاد راه حل های بهینه پارتو در نظر گرفته شده اند. روش تجزیه بندرز به منظور حل مدل بهینه سازی پیشنهادی و تبدیل مساله غیرخطی صحیح مختلط بزرگ مقیاس به مسائل برنامه ریزی غیرخطی و برنامه ریزی خطی صحیح مختلط مورد استفاده قرار گرفته اند. کارایی رویکرد برنامه ریزی منابع پیشنهادی روی سیستم تست توزیع 33 باسه در یک دوره 24 ساعته، مورد تست قرار گرفته است. نتایج نشان می دهند که روش شارژ و دشارژ EV پیشنهادی می تواند هزینه های عملیاتی و انتشار آلاینده ها را کاهش دهد.
When preparing for the widespread adoption of Electric Vehicles (EVs), an important issue is to use a proper EVs’ charging/discharging scheduling model that is able to simultaneously consider economic and environmental goals as well as technical constraints of distribution networks. This paper proposes a multi-objective operational scheduling method for charging/discharging of EVs in a smart distribution system. The proposed multi-objective framework, based on augmented ε-constraint method, aims at minimizing the total operational costs and emissions. The Vehicle to Grid (V2G) capability as well as the actual patterns of drivers are considered in order to generate the Pareto-optimal solutions. The Benders decomposition technique is used in order to solve the proposed optimization model and to convert the large scale mixed integer nonlinear problem into mixed-integer linear programming and nonlinear programming problems. The effectiveness of the proposed resources scheduling approach is tested on a 33-bus distribution test system over a 24-h period. The results show that the proposed EVs’ charging/discharging method can reduce both of operation cost and air pollutant emissions.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.