دانلود ترجمه مقاله بهره برداری یکپارچه از خودروهای الکتریکی و تولیدات تجدیدپذیر
عنوان فارسی |
بهره برداری یکپارچه از خودروهای الکتریکی و تولیدات تجدیدپذیر در یک سیستم توزیع هوشمند |
عنوان انگلیسی |
Integrated operation of electric vehicles and renewable generation in a smart distribution system |
کلمات کلیدی : |
  سیستم توزیع؛ تولید پراکنده؛ جمع کننده؛ تولید تجدیدپذیر؛ خودرو الکتریکی؛ رزرو |
درسهای مرتبط | شبکه هوشمند؛ انرژی های نو |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2015 | تعداد رفرنس مقاله : 64 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. چارچوب بهره برداری زمان واقعی و روز بعد 3. فرمول بندی روش 4. شبیه سازی 5. نتیجه گیری
چکیده – پیچیدگی سیستم توزیع عمدتا به دلیل نوآوری های تکنولوژیکی، تولید پراکنده تجدیدپذیر (DG) و بارهای پاسخگو، افزایش یافته است. این پیچیدگی باعث می شود تا نظارت، کنترل و بهره برداری از شبکه های توزیع برای اپراتورهای سیستم توزیع (DSOها) مشکل باشد. به منظور مقابله با این پیچیدگی، در این مقاله روشی نوین برای برنامه ریزی بهره برداری یکپارچه از یک سیستم توزیع پیشنهاد شده است. این روش، شکل جمع آوری کننده را در قالب عاملی میانجی بین کاربران نهایی و DSOها معرفی می کند. در روش پیشنهادی، برنامه ریزی رزرو و انرژی با استفاده از جمع کننده ها و DSO انجام شده است. علاوه بر این، خودروهای الکتریکی (EVها) به عنوان بارهای پاسخگویی در نظر گرفته شده اند که می توانند با ارائه رزروی برای سیستم در برنامه های خدمات جانبی مشارکت داشته باشند. کارایی روش پیشنهادی روی یک سیستم تست توزیعی 84 باسه ارزیابی شده است. نتایج شبیه سازی نشان می دهند که برنامه ریزی یکپارچه EVها و ژنراتورهای پراکنده می تواند تاثیرات منفی مرتبط با عدم قطعیت تولید تجدیدپذیر را کاهش دهد.
Distribution system complexity is increasing mainly due to technological innovation, renewable Distributed Generation (DG) and responsive loads. This complexity makes difficult the monitoring, control and operation of distribution networks for Distribution System Operators (DSOs). In order to cope with this complexity, a novel method for the integrated operational planning of a distribution system is presented in this paper. The method introduces the figure of the aggregator, conceived as an intermediate agent between end-users and DSOs. In the proposed method, energy and reserve scheduling is carried out by both aggregators and DSO. Moreover, Electric Vehicles (EVs) are considered as responsive loads that can participate in ancillary service programs by providing reserve to the system. The efficiency of the proposed method is evaluated on an 84-bus distribution test system. Simulation results show that the integrated scheduling of EVs and renewable generators can mitigate the negative effects related to the uncertainty of renewable generation.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.