دانلود ترجمه مقاله بازاریابی چندسطحی – ابزاری برای بازاریابی رابطه ای
عنوان فارسی |
بازاریابی چندسطحی – ابزاری برای بازاریابی رابطه ای |
عنوان انگلیسی |
Multi-level marketing - a tool of relationship marketing |
کلمات کلیدی : |
  بازاریابی چندسطحی؛ بازاریابی رابطه ای؛ بخش بیمه |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 | نشریه : ProQuest |
سال انتشار : 2009 | تعداد رفرنس مقاله : 6 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. مسائل مربوط به MLM 4. کاربردهای MLM در بازار بیمه 5. نتیجه گیری
هدف این مقاله، تحلیل فرصت استفاده از بازاریابی چند سطحی (MLM) به عنوان ابزاری برای بازاریابی رابطه ای، می باشد. این پژوهش ابتدا به تحلیل مسائل مربوط به قانونی بودن فنون MLM در زمینه سیستم های قانون گذاری و نظارتی اتحادیه اروپا و ایالات متحده آمریکا، می پردازد. پیامدهای این پژوهش، بر مشخصه های اصلی بازاریابی شبکه ای قانونی و اینکه چگونه شخصی که می خواهد توزیع کننده مستقل باشد می تواند از همکاری با یک شبکه هرمی غیرقانونی اجتناب کند، تاکید می کنند. پژوهش دوم، براساس یک مطالعه موردی در سطح یک کارگزار بیمه است و بر مزیت هایی که همه طرف های دخیل در یک معامله (کارگزار، توزیع کننده، و مشتری) می توانند با استفاده از یک طرح MLM کسب کنند، تاکید می کند. مقدمه: این مقاله، در مورد قسمتی از پژوهش انجام شده برای یافتن ابزارهای قوی که می توانند فعالیت های بازاریابی شرکت ها را تقویت کنند، می باشد. در مطالعات پژوهشی قبلی مان دریافتیم که اهمیت بازاریابی رابطه ای برای کسب و کار موفق در مقیاسی بزرگ در مجموعه مقالات تخصصی، مورد پذیرش و مقبولیت قرار گرفته است. نیاز به اتخاذ رویکرد بازاریابی رابطه ای، در نتیجه متنوع شدن نیازهای مشتریان بوجود آمده است و شرکت ها را وادار به برقراری روابط قوی با مشتریانشان کرده اند تا آنها را حفظ کند و یک مبنای همکاری متقابل در درازمدت بوجود آورند.
This paper aims to analyse the opportunity of using multi-level marketing (MLM) as a tool of relationship marketing. The research is firstly based on an analysis regarding the issues about the legality of MLM techniques in the context of EU and US regulation systems. The outcomes of this research stress the main characteristics of legal network marketing and how a person which wants to become independent distributor could avoid the cooperation with an illegal pyramid scheme. The second research is based on a case study at the level of an insurance broker, which emphasizes the benefits that all parties involved in a transaction (broker, distributor and customer) could obtain by using an MLM scheme. Introduction: This paper is about a part of our research done in order to find powerful tools that can strengthen the marketing activities of companies. In our previous research studies we found that the importance of relationship marketing for the successful business is accepted on a large scale in the specialty literature. The need to adopt relationship marketing comes as a result of diversification in customers’ requirements, the companies being forced to establish strong relationships with their customers, to maintain them and to create a basis of mutual cooperation in the long term.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.