دانلود ترجمه مقاله بازاریابی چندسطحی: مشخصه ها و مباحثات

عنوان فارسی

بازاریابی چندسطحی: مشخصه ها و مباحثات

عنوان انگلیسی

Multi-Level Marketing. Features and controversy

کلمات کلیدی :

  بازاریابی چندسطحی؛ بازاریابی سنتی؛ بحث و بررسی؛ عملکرد شرکت

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 نشریه : Annals of Marketing Management & Economics
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 9
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. عملکرد MLM 3. شرکت های بازاریابی چندسطحی و شرکت های بازاریابی سنتی 4. مناقشات حول MLM 5. شرکت های فعال در زمینه MLM 6. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

ایده بازاریابی چند سطحی هنوز در لهستان یک ایده ی نسبتا جدید بوده، اما در کشورهای غربی بسیار محبوب بوده و این مدل کسب و کار هنوز هم در برخی کشورهای غربی طرفداران فراوانی دارد (گروگور و وادوسکی، 2013). دانش نحوه عمل این نوع مدل کسب و کار هنوز در میان نظریه پردازان و متخصصان کافی نیست. هدف این مقاله معرفی بازاریابی چندسطحی و مکانیزم عمل آن می باشد، همچنین درباره ی این نوع مدل کسب و کار نیز صحبت خواهیم کرد. جهت نشان دادن دقیق بخش نظری بازاریابی چندسطحی، مطالعات اولیه در منابع موجود و همچنین مطالعات موردی مبتنی بر کاربردهای عملی این شیوه به منظور نشان دادن نحوه اتخاذ این استراتژی در بازار توسط متخصصان این حرفه را مورد بررسی قرار می دهیم. بررسی ها در درجه اول بر اساس مطالعات منابع موجود و آنالیز موارد خاص صورت می گیرد. عدم وجود دانش کافی در رابطه با بازاریابی چندسطحی منجر به توقف توسعه ی این نوع از فعالیت شده است و شکاف اطلاعاتی ممکن است منجر به بروز تفاسیر بسیار اشتباه در رابطه با این مدل گردد و با طرح های هرمی یا به عنوان یک دسته از parabusiness اشتباه گرفته شود. با این حال، با وجود همه ی این موانع که ناشی از فقدان اطلاعات کافی در رابطه با این موضوع می باشد، امروزه شاهد افزایش فعالیت شرکت ها در این نوع از صنعت هستیم. اغلب بازارهای چند سطحی به یک استراتزی تبدیل شده اند که شرکت ها خواهان استفاده از آن و دستیابی به مزیت رقابتی می باشند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

The idea of multi-level marketing is still relatively new on the Polish ground but is very popular in Western countries, where this model of business is still gaining supporters [Gregor and Wadlewski 2013]. The knowledge of the functioning this kind of business model is still insufficient among theorists and practitioners. The purpose of this article is to show what Multi-Level Marketing (MLM) is and what the mechanism of functioning is, if we talk about this kind of business model. To accurately present the MLM theoretical side, the reflections were based primarily on existing literary studies and on a case studies basis in practical application, to show how the business adopters of this strategy operate on the market. The purpose of this paper is the introduction of problems of Multi-Level Marketing (MLM). Considerations are based primarily on studies of existing literature and an analysis of specific cases. Not enough knowledge of MLM is stopping the development of this form of activity, information gap may deepen erroneous interpretations of the same model, by presenting it as a pyramid schemes or as a categories of parabusiness. However, despite all these barriers conditioned by the lack of less knowledge on this subject, it can be observed increasing activity of companies in this kind of industry. More often MLM becomes strategy, which companies want to use and get competitive advantage.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله بازاریابی چندسطحی: مشخصه ها و مباحثات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 12 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi