دانلود ترجمه مقاله بازاریابی چندسطحی (MLM) به عنوان ابزاری برای توسعه اقتصادی و اجتماعی

عنوان فارسی

مطالعه ای بر بازاریابی چندسطحی (MLM) به عنوان ابزاری بالقوه برای توسعه اقتصادی و اجتماعی

عنوان انگلیسی

A Study Of Multi-Level Marketing (MLM), As A Potential Tool For Socio- Economic Development

کلمات کلیدی :

  MLM؛ فروش ارجاعی؛ فروش متقابل؛ بیمه نامه؛ برنامه تجاری

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 4 نشریه : Semantic Scholar
سال انتشار : 2007 تعداد رفرنس مقاله : 6
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. روش تحقیق 3. مقدمه 4. بازبینی مفهوم MLM 5. افزایش حواشی نمایندگی در محصولات 6. مزایای سه گانه برای اعضای MLM که بیمه میخرند 7. مطالعه موردی 8. بررسی کسب و کار MLM 9. طرح کسب و کار شبکه MLM 10. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

امروزه، بازاریابی چند سطحی (MLM) شامل عرصه های بیشتر و بیشتری می باشد. بیمه تجاری فقط یکی از این عرصه ها هست. به طور سنتی، فروش بیمه، به عنوان شغلی بدون انگیزه و کشش در نظر گرفته شده است. خوب، این امر تا موقعی می باشد که قدرت MLM را برای افزایش سیاست فروش کشف نکرده اید. با افزایش رقابت در بخش بیمه، شرکت ها به دنبال روش های ابتکاری برای گسترش پیام و کسب تجارت حداکثری در زمان کوتاه تر هستند. بسیاری از شرکت های محلی MLM که دارای بازار بسیار گسترده ای هستند، با برندهای معتبر بیمه ای همکاری نموده تا محصولات آنها را همراه با مجموعه ای از محصولات خودشان تبلیغ کنند. بخش بیمه بمنظور توسعه اقتصادی کشور، بدهی بلند مدت را در دسترس قرار می دهد. در عین حال، مسیر MLM فرصت های شغلی را در اختیار تعداد بیشماری از مردم قرار می دهد و وضعیت اجتماعی آنها را ارتقا می بخشد. همچنین، اعضای MLM فرصت فوق العاده ای برای رشد شخصی خود دارند. این نقش چندگانه شرکت هایMLM را می توان به عنوان یک سهم داشت اجتماعی در نظر گرفت و این شرکت ها یا تعاونی ها به عنوان یک جنبش اجتماعی توسعه محور در حال ظهور هستند. این مقاله به بررسی تأثیرات اقتصادی و اجتماعی MLM به عنوان ابزاری می پردازد که می تواند از طریق ایجاد اشتغال، بسیج سرمایه های بلند مدت و بهبود کیفیت زندگی افراد در جامعه تأثیر بگذارد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Multi Level Marketing (MLM) is embracing more and more arenas today. Insurance business is just one among them. Selling Insurance policies, traditionally, is considered as a de-motivating and dragging job. Well, not until you discover the power of MLM to boost policy sales. With the competition heating up in the Insurance sector, companies are looking for innovative methods to spread the message and garner maximum business in shorter time. Many local MLM companies having quite large spread in the market are joining hands with leading insurance brands to promote their products along with an assortment of their own products. Insurance sector makes available long term debt for the economic development of the country. At the same time, the MLM route provides employment opportunities to lakhs of people and enhances their social status. The MLM members also get tremendous opportunity to develop themselves personally. This multiple role of MLM companies can be looked at as a social contribution and these companies or cooperatives are emerging as a development oriented social movement. This article studies the economic and social impact of MLM as a tool which can influence society through employment generation, mobilizing long term funds and improving quality of life of people.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله بازاریابی چندسطحی (MLM) به عنوان ابزاری برای توسعه اقتصادی و اجتماعی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + نوزده =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi