دانلود ترجمه مقاله مدل سازی رفتار عقلانی افراد در یک سیستم تجارت الکترونیک
عنوان فارسی |
مدل سازی رفتار عقلانی افراد در یک سیستم تجارت الکترونیک |
عنوان انگلیسی |
Modeling the rational behavior of individuals on an e-commerce system |
کلمات کلیدی : |
  تئوری بازی؛ شبیه سازی؛ رفتار؛ تصمیم گیری |
درسهای مرتبط | مدیریت بازرگانی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2018 | تعداد رفرنس مقاله : 32 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. رویکرد نظری بازی 3. مدل ترکیبی 4. تجزیه و تحلیل کمی 5. نتیجه گیری
چکیده – با افزایش محبوبیت سیستم های تجارت الکترونیک، معاملات تجاری بیشتر و بیشتر تکرار می شوند. چنین معاملاتی مستقیم نیستند اما میانجیگری کرده و به ویژه در صورت شکست یک معامله خریدار را در موقعیت ضعف نسبت به فروشنده قرار می دهند. بررسی مقالات نشان می دهد که اعتبار می تواند نقش مهمی را در کاهش ریسک های خریدار در محیط تجارت الکترونیکی فعلی ایفا کند. یک سیستم مدیریت اعتبار آنلاین (RMS) اعتباری که از عقاید یا نظریات بدست آمده و به طور کلی در مورد شخص یا چیزی است را حفظ کرده و می تواند پایایی معاملاتی که در سیستم تجارت الکترونیکی رخ می دهد را تضمین کند. با وجود اینکه مولفه اصلی RMS - تعامل بین فروشنده و خریدار- یک زمینه کلاسیک از کاربردهای نظریه بازی (GT) است، استفاده از یک روش GT در این زمینه کاملا محدود است و این احتمالا به دلیل پیچیدگی راه حل آن است. یک روش برای مقابله با این پیچیدگی، استفاده از قابلیت رویکرد شبیه سازی مبتنی بر عامل (ABS) است. در این مقاله، یک مدل ترکیبی GT و ABS برای تجزیه و تحلیل یک سیستم تجارت الکترونیک را ارائه می کنیم که در آن یک سیستم اعتبار متمرکز توسط شخص ثالث مورد اعتماد نگهداری می شود. ما یک تجزیه و تحلیل جامع کمی برای ارزیابی مدل پیشنهادی را گزارش کرده و تاثیر مجموعه ای از سیاست های خریداران و فروشندگان در رفتار سیستم تجارت الکترونیکی را ارزیابی می کنیم.
With the increasing popularity of e-commerce systems, commercial transactions are becoming more and more frequent. Such transactions are not direct but mediated, putting the buyer in a position of weakness with respect to the seller, especially in the case of a failure of a transaction. The literature showed that the reputation can play an important role to reduce the risks of the buyer in the current e-commerce environment. An online reputation management system (RMS) maintains the reputation, made of beliefs and/or opinions, that are generally held about someone or something, and it can guarantee the reliability of the transactions that take place in an e-commerce system. Despite of the fact that the basic element of a RMS – the interaction between the seller and the buyer – is a classical field of application of the Game Theory (GT) methodologies, the use of a GT approach in this context seems quite limited and this is probably due to its solution complexity. A way to deal with such a complexity is by exploiting the capability of the agent based simulation (ABS) approach. In this paper, we propose a hybrid GT and ABS model for the analysis of an e-commerce system in which a centralized reputation system is maintained by a trusted third party. We report an extensive quantitative analysis in order to validate the proposed model, and to evaluate the impact of a set of buyers’ and sellers’ policies on the behavior of the e-commerce system.
بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 19 فایل ورد ترجمه)
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.