مدلی برای آموزش تکنولوژی: استفاده از اکسل در یک دوره آموزشی
عنوان فارسی |
مدلی برای آموزش تکنولوژی: استفاده از اکسل در یک دوره آموزشی سیستم های اطلاعات حسابداری |
عنوان انگلیسی |
A model for teaching technology: Using Excel in an accounting information systems course |
کلمات کلیدی : |
  مایکروسافت اکسل؛ سیستم های اطلاعات حسابداری؛ آموزش حسابداری؛ آموزش همسالان؛ پروژه ها و منابع آموزشی |
درسهای مرتبط | آموزش حسابداری |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 14 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. محیط دانشگاهی و مزایا و چالش های آموزش اکسل 4. پروژه اکسل، اصلاحات و مثال ها 5. ارزیابی پروژه، خلاصه آمارها و نظرات دانشجویان 6. نتیجه گیری
چکیده – در پاسخ به توصیه نامه شماره 4 از گزارش کمیسیون، این یادداشت به تشریح یک پروژه آموزشی پرداخته که به دانش آموزان امکان یادگیری عملکردهای جدید در برنامه مایکروسافت اکسل را فراهم می کند. با اینکه این پروژه در دوره های سیستم های اطلاعات حسابداری کارشناسی مورد استفاده قرار گرفته با این حال از آن می توان در کلاس های بزرگتر و در هر کلاسی که دانشجویان به یادگیری تکنولوژی مشغولند استفاده کرد. علاوه بر تقویت درک آنها از نرم افزار اکسل، دانشجویان فرصت درک بهتر از اکسل را از طریق یادگیری مشارکتی به دست می آورند. از آنجایی که حسابداران مکررا از اکسل استفاده می کنند، دانشجویان باید آرایه های توابع و قابلیت های اکسل را به منظور بهبود موفقیت در حرفه حسابداری فراگیرند. دانشجویان با سطوح مختلفی از تجربه در زمینه نرم افزار اکسل وارد این دوره می شوند و بنابراین می توانند پروژه هایی را توسعه دهند که مورد نیاز همه دانشجویان برای وظایف سخت این دوره می باشد. این مقاله به تشریح این موضوع پرداخته که چگونه می توان به مساله سطح تجربه در کمک به دانشجویان در یادگیری اکسل در یک محیط غلبه کرده و نه تنها به آنها در یادگیری نحوه استفاده از مهارت های منتخب اکسل کمک کند بلکه این امکان را برای آنها فراهم کند که چرا و چه زمانی این مهارت ها برای حسابداران مفید هستند.
A B S T R A C T- In response to recommendation #4 of the Pathways Commission Report, this teaching note describes an instructional project that allows students to learn new functions in Microsoft Excel. While this project is used in a small undergraduate Accounting Information Systems course, it can be used in larger classes and in any class where students learn technology. In addition to strengthening their understanding of Excel, students are given an opportunity to communicate their understanding of Excel via peer teaching. Since accountants use Excel frequently, students need to be exposed to the vast array of functions and capabilities in Excel in order to enhance student success in the accounting profession. Students enter the course with varying degrees of Excel experience potentially making teaching and developing projects that meet the needs of all students a daunting and challenging task. This paper explains how the experience level problem is overcome in order to help students learn Excel in an environment that not only allows them to learn how to use selected Excel skills but also allows them to learn why and when these skills are useful for accountants.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.