دانلود ترجمه مقاله روند جدید در جستجوی اطلاعات و تأثیر آنها روی ثبات مقصد
عنوان فارسی |
روند جدید در جستجوی اطلاعات و تأثیر آنها روی ثبات مقصد: مقصدها دیجیتال و بازاریابی روابط |
عنوان انگلیسی |
New trends in information search and their influence on destination loyalty: Digital destinations and relationship marketing |
کلمات کلیدی : |
  مقصدهای دیجیتال؛ ثبات افقی؛ بازاریابی روابط؛ منابع اطلاعاتی؛ رسانه های اجتماعی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 86 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. روش تحقیق 4. نتایج و بحث 5. نتیجه گیری
چکیده – سازمان های مدیریت مقصد با مشتریان از طریق رسانه های دیجیتال و در دراز مدت ارتباط برقرار می کنند. مطالعات کثیری نشان داده اند که رسانه های اجتماعی، اهداف مسافران برای بازدید از یک مقصد تا مقصد دیگر را تحت تأثیر قرار می دهند. با این حال، مقالات توجه کمی به رابطه بین رفتارهای پیروی از اطلاعات و توسعه ثبات مقصد داشته اند. به این ترتیب، این مطالعه بررسی کرده که توریست ها چگونه اطلاعات دیجیتالی بیشتر را با استفاد از منابع اطلاعاتی مختلف به کار گرفته و زمان اشتراک گذاری مقاصد را تحت تأثیر قرار می دهند و به موازات آن در مورد مقاصد متعدد ثبات بیشتری می یابند (ثبات افقی). با این حال، این موضوع هنوز روی زمینه گردشگری تأکید نکرده است. بنابراین این مطالعه سعی داشته تا نشان دهد که: (a) تغییرات رفتاری هنگام استفاده از چندین منابع اطلاعاتی بستگی به مشخصه های گردشگران (مشخصه های ملیتی و جمعیت شناختی اجتماعی) دارند، و (b) اگرچه تغییرات چشم گیری در استفاده از رسانه های اجتماعی مختلف از نظر ثبات مقصد و توریست های دارای ثبات افقی وجود ندارد، تأثیر منابع مختلف اطلاعاتی در ثبات سیستم (رفتاری و نگرشی) متفاوت است. رسانه های اجتماعی تأثیر بالایی روی ثبات نگرشی دارند. به منظور نیل به این اهداف، بررسی گسترده ای با 6964 پرسشنامه با توجه به توریست هایی از 17 کشور اروپایی ارائه شده است. این نتایج در زمینه تصمیم گیری های مربوط به استراتژی های توسعه دیجیتال و برنامه های ثبات در مقصدهای گردشگری مفید و کاربردی می باشند.
Increasingly destination management organizations are engaging with consumers through digital media, communicating with them in a long-term relationship. Numerous studies have shown that social media influence the intentions of travellers to visit one destination over another. However, the literature has paid little attention to the relationship between information-seeking behaviour and the development of destination loyalty. In that sense, this study analyses how tourists are consulting more digital information and using several different information sources, which influences the time tourists are sharing at a few destinations, becoming more loyal to multiple destinations at the same time (horizontal loyalty). However, this topic has not yet been stressed in the tourism context. This study therefore attempts to show that: (a) the difference in behaviour when it comes to the use of several information sources, depending on tourists’ profiles (nationality and socio-demographic characteristics), and (b) although there are no significant differences regarding the use of the different social media in terms of destination-loyal and horizontal-loyal tourists, the impact of the different sources of information on loyalty (behavioural and attitudinal) is different. Social media has a greater impact on attitudinal loyalty. To achieve those goals, a wide survey with 6964 questionnaires was developed, considering tourists from 17 European countries. Those results are useful in making decisions concerning digital development strategies and loyalty programs to tourist destinations.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.