دانلود ترجمه مقاله روشی برای ایجاد دانش مدلسازی رفتار مصرف کننده
عنوان فارسی |
روشی برای ایجاد دانش مدلسازی رفتار مصرف کننده برای استراتژی بازاریابی B2B |
عنوان انگلیسی |
A Method for the Construction of Customer Behavioral Modeling Knowledge for B2B Event Marketing Strategy |
کلمات کلیدی : |
  صنعت B2B؛ رویداد بازاریابی؛ شرکت نرم افزار سازمانی؛ رفتار مصرف کننده |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 23 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. درباره مدل سازی رفتار مصرف کننده 3. روش مدل سازی رفتار مصرف کننده 4. نتایج مدل سازی رفتار مصرف کننده 5. نتیجه گیری
چکیده – همکاری بازاریابی رویداد آفلاین و بازاریابی آنلاین، یک فعالیت بازاریابی نسبتا جدید برای بسیاری از شرکت های نرم افزاری سازمانی در نظر گرفته شده است. در مقایسه با استراتژی های ارتباطی معمول، بازاریابی رویدادمشارکت فعال و فیزیکی مصرف کنندگان محدود در فرآیند ارتباطی بازاریابی را مشخص کرده و بازاریابی آنلاین، بسط آگاهی رویداد به طیف وسیعی از مصرف کنندگان را مشخص می کند. برای هر دو گروه از مصرف کنندگان، شرکت ها غالبا یک سری رویدادهای بازاریابی برای بهبود آگاهی از سرویس و نرم افزار در صنعت نرم افزاری B2B سازمانی دارند. بنابراین، تعداد هدف ثبت نام رویداد از طریق وب سایت و حضور واقعی مصرف کنندگان جدید لوگو و مصرف کنندگان حاضری که اخیرا مالک شده اند یا از قبل تجربه استفاده از نرم افزار را دارند، مورد نیاز می باشد. لازم است تا جلسه صحیح به مصرف کنندگان صحیح در رویداد بازاریابی و وب سایت نمایش داده شود زیرا هر کاربر انگیزه ها، طرح های تجاری، مدل های تجاری، نقش و مسئولیت متفاوتی دارد. در این پژوهش، ما به بررسی تفاوت های رفتار مصرف کنندگان در رویداد بازاریابی و اثربخشی تاثیر کسب و کار پس از رویداد بین دو دسته از مصرف کنندگان یعنی مصرف کنندگان دعوت شده و مصرف کنندگان دعوت نشده پرداخته ایم.
Collaborating offline event marketing and online marketing is considered a relatively novel marketing activity for many of the enterprise software companies. In contrast to conventional communication strategies, event marketing features the active and physical participation of limited customers in marketing communication process and online marketing features to expand event awareness to wide range of customers. For both of customers, the companies often have the marketing event to improve software and service awareness in enterprise B2B Software industry. Improving the number of the event attendees is equal to improving the software and service awareness. Therefore, it is required target number of event registration through the website and actual attendance of both new logo customer and existing customers who recently owns or has experiences to use software before. It requires to show the right session to the right customers at the marketing event and website because each user has each different motivation, business scheme, business model, and own role and responsibility. In this study, we could figure out several differences of customer behavior at the marketing event and effectiveness of business impact after the event between 2 segmented customers, such as invited customers and non-invited customers.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.