دانلود ترجمه مقاله چشم انداز قابلیت ها در مدیریت اعضا در شبکه های فرانشیز
عنوان فارسی |
چشم انداز قابلیت ها در مدیریت اعضا در شبکه های فرانشیز |
عنوان انگلیسی |
A capabilities perspective on membership management in franchise networks |
کلمات کلیدی : |
  فرانشیز؛ قابلیت های سازمانی؛ قابلیت های پویا؛ مدیریت اعضا؛ رابطه امتیاز دهنده و امتیاز دار |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 19 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2020 | تعداد رفرنس مقاله : 126 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. مرور نظری 3. طرح پژوهشی 4. یافته ها 5. یک مدل مبتنی بر قابلیت از فرآیند مدیریت عضویت در شبکه های فرانشیز 6. بحث و بررسی 7. نتیجه گیری
چکیده - این مطالعه به بررسی فرایند مدیریت عضویت در یک شبکه فرانچایزینگ می پردازد. از طریق مطالعه موردی عمیق یک شبکه خرده فروش تایر در آلمان، یک مدل فرایند چهار مرحله ای از مدیریت عضویت در چنین شبکه ای را توسعه دادیم و پی بردیم که مراحل مختلف مدیریت فرانچایز شامل انتخاب، ادغام، نظارت و ارزیابی مبتنی بر انواعی از مسیرهای اصلی مانند پیوند، پذیرفتن و ارزیابی می باشد. ما در این مطالعه یک تعامل سینرژیک از این مسیرها را به عنوان قابلیت مدیریت عضویت شبکه های فرانچایز، مفهوم سازی کردیم و توضیح دادیم که چگونه اعطاء کننده امتیاز به طور موثری مجموعه متنوع اعضاء خود را در طول زمان مدیریت می کند. یافته های ما شامل تحقیقات مربوط به فرانچایز و همچنین قابلیت های مدیریت سازمانی و بین سازمانی به منظور کمک به درک جامع تر نحوه مدیریت و حفظ شبکه های فرانشیز و همچنین مجموعه ای از سازمان هاست.
This study explores the membership management process in a franchise network. Via an in-depth case study of a German tire retail franchising network, we develop a four-stage process model of membership management in such a network, and find that the different membership management stages of selection, integration, stewardship and evaluation are based on a variety of underlying routines, such as bonding, embracing and assessing. We conceptualize the synergistic interplay of these routines as the franchise network's membership management capability, explaining how the franchisor effectively manages its diverse set of members over time. Our findings bridge research on franchising, and organizational as well as inter-organizational management capabilities, to contribute towards a more holistic understanding of how franchise networks, as collectives of organizations, are maintained and managed.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.