دانلود ترجمه مقاله تاثیر واسط رضایت شغلی روی رابطه بین فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش

عنوان فارسی

تاثیر واسط رضایت شغلی روی رابطه بین فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش در بخش بانکی اردن

عنوان انگلیسی

The mediating effect of job satisfaction on the relationship between organizational culture and knowledge management in Jordanian banking sector

کلمات کلیدی :

  روش های تحقیق؛ عملکرد سازمانی؛ عملکرد مالی؛ بانکداری؛ مدیریت دانش؛ کیفیت

درسهای مرتبط مدیریت رفتار سازمانی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 29 نشریه : Emerald
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 45
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. بیان مساله 3. اهداف 4. بررسی مقالات 5. مدل چارچوب 6. اندازه گیری و تعریف عملیاتی 7. فرضیات پژوهش 8. داده ها و روش تحقیق 9. آنالیز و نتایج 10. آمادگی و اعتبار سنجی داده ها برای تحلیل رگرسیون 11. نتیجه گیری و توصیه ها

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – هدف: هدف این مقاله، بررسی تاثیر مثبت فرهنگ سازمانی روی مدیریت دانش (KM) با شفاف سازی تاثیر واسط رضایت شغلی روی بخش بانکداری اردن می باشد. این مطالعه روی بانک های اردن به منظور توسعه مفهوم فرهنگ سازمانی به منظور بازتاب در فعالیت های بانکداری انجام گرفته است. جمعیت این مطالعه، شامل کارکنان ارشد و پایین تر اداری و خدمات مشتریان در بانک های اردن می باشد. طراحی / روش تحقیق / رویکرد: نمونه این تحقیق، هدفمند است، زیرا در این تحقیق نمیتوان اسامی کارکنان خدمات مشتریان را به دلایل حفظ حریم خصوصی بیان کرد. تست های آماری مختلفی برای تست فرضیات تحقیق به کار گرفته شده است. این مطالعه از دو بسته آماری (بسته آماری برای علوم اجتماعی (SPSS) و SPSS-AMOS) برای آنالیز داده ها استفاده کرده است. یافته ها: توسعه فرهنگ سازمانی در بانک های اردن هنوز هم پایدار و کارآمد نیست. این موضوع می تواند تحت تاثیر سبک مدیریتی و روحیه کار تیمی در بخش خدمات مشتریان باشد. خلق و استفاده از KM در بانکهای اردن هنوز هم کم می باشد. دانش عمدتا در بانک ها به صورت داخلی با تلاش های کم تخصیص داده شده به ورود دانش از محیط خارجی ار جمله مشتریان به اشتراک گذاشته می شود. رضایت شغلی در بانک های اردن هنوز هم کم است. اصالت / ارزش: هدف این مطالعه، بررسی نحوه بهبود رضایت شغلی برای دانش کاری موثرتر توسط فرهنگ سازمانی می باشد. رابطه بین فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش اعضای سازمان در اینجا با استفاده از ارائه نقش واسط رضایت شغلی توسعه یافته و مورد آنالیز قرار گرفته است. تحقیقات کمی روی رضایت شغلی و تمکانیزم آن در راستای اثربخشی فردی در بازار اردن متمرکز شده اند و بیشتر آنها، مزایای KM و ارزش فرهنگ در بیشتر بخش ها را نادیده گرفته اند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Purpose - The purpose of this paper is to examine the positive effect of organizational culture on knowledge management (KM) by clarifying the mediating effect of job satisfaction on the banking sector in Jordan. The study was conducted on Jordanian banks to develop the organizational culture concept to be reflected in the bank activities. The population of this study consists of junior and senior customer service and administrative employees working at Jordanian banks in Jordan. Design/methodology/approach - The sample of this research is purposive one because the research cannot get a list containing names of customer service employees for privacy reasons. Various statistical tests were employed to test the research hypotheses. The study utilized two statistical packages – Statistical Package for Social Sciences (SPSS) and SPSS-AMOS – for analyzing the data. Findings - The development of organizational culture at banks in Jordan is still not stable and efficient. This may be affected by the management style and teamwork spirit in Jordan and other factors related to bank culture and how it will be reflected in customer service. The creation and application of KM at banks in Jordan is still modest. Knowledge is mainly shared internally within the bank with little efforts dedicated to soliciting knowledge from the external environment including customers. The job satisfaction at banks in Jordan is still modest. Originality/value - The purpose of this study is to investigate how the organizational culture can improve job satisfaction for efficient work knowledge. The relationship between organizational culture and KM of organizational members is developed and analyzed herein by proposing a mediating role of job satisfaction. Few research papers have focused on job satisfaction and its mechanism contributing to individual effectiveness in the Jordanian market, and many ignored the benefits of KM and value of culture in many sectors.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله تاثیر واسط رضایت شغلی روی رابطه بین فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 6 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi