دانلود ترجمه مقاله تاثیر فرهنگ سازمانی روی تعهد کارکنان
عنوان فارسی |
تاثیر فرهنگ سازمانی روی تعهد کارکنان |
عنوان انگلیسی |
The Influence of Corporate Culture on Employee Commitment |
کلمات کلیدی : |
  فرهنگ سازمانی؛ تعهد کارکنان؛ ضریب آلفای کرونباخ؛ ویتنام |
درسهای مرتبط | مدیریت رفتار سازمانی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 16 | نشریه : Springer |
سال انتشار : 2018 | تعداد رفرنس مقاله : 71 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. دید کلی پژوهش 3. روش تحقیق 4. نتایج پژوهش 5. نتیجه گیری
چکیده – در این مقاله، ما به بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی روی تعهد کارکنان پرداخته ایم. این مقاله بر اساس یک نظرسنجی از 289 کارمند، مدیر، و رهبر شرکت در شهر هانوی و وین در ویتنام می باشد. ما از آلفای کرونباخ و EFA برای ارزیابی های اولیه، CFA برای تست سازگاری داده ها با مدل اندازه گیری فرضیه، و SEM برای بررسی مدل نظری استفاده کرده ایم. داده های جمع آوری شده با استفاده از SPSS 23 و AMOS 23 برای ارزیابی پایداری مدل تحقیق، بررسی روابط، و ارزیابی قابلیت اطمینان و اعتبار مقیاس های اندازه گیری برای ارزیابی تاثیر فرهنگ سازمانی روی جنبه های تعهد کارکنان یعنی تعهد عاطفی، تعهد هنجاری، و تعهد مداوم، مورد آنالیز قرار گرفته اند. نتایج نشان می دهند که مدل ما سازگاری خوبی با داده ها دارد.
In this paper, we study the influence of corporate culture on employee commitment. This study is based on a survey of 289 employees, managers, and company leaders in Hanoi and Vinh City, Vietnam. We used Cronbach’s alpha and EFA for preliminary assessments, CFA for testing whether the actual data fit a hypothesized measurement model, and SEM for checking the theoretical model. The collected data have been analyzed with SPSS 23 and AMOS 23 to assess the suitability of the research model, to test the relationships, and to assess the reliability and validity of measurement scales for evaluating the influence of the corporate culture on all aspects of employee commitment: affective commitment, normative commitment, and continuance commitment. The results show that our model is in very good accordance with the data.
فرهنگ سازمانی چیست
فرهنگ سازمانی اشاره به باورها و رفتارهایی دارد که نحوه تعاملات مدیریت و کارکنان شرکت و نیز کنترل معاملات کسب و کاری را تعیین می کند. غالبا، فرهنگ سازمانی در طول زمان از رفتارهای افرادی نشات می گیرد که به استخدام شرکت در می آیند. فرهنگ سازمانی معمولا در مواردی چون طرز پوشش کارکنان، ساعات کاری، محیط شرکت، باورهای کارکنان، گردش های ملی، تصمیم گیری ها برای استخدام، رفتار با مشتری، رضایت مشتری، و هر جنبه دیگر عملکردی شرکت نمود پیدا می کند.
شرکت گوگل به خاطر فرهنگ سازمانی دوستدار کارکنان به خوبی شناخته شده است. در این شرکت خدمات زیادی برای کارکنان در نظر گرفته شده از جمله، انعطاف پذیری ساعات کاری، بازپرداخت هزینه تحصیلی، معاینات پزشکی رایگان در شرکت، و نیز خدماتی چون خدمات خودرویی کارکنان، سالن های ماساژ، کلاس های تناسب اندام، و غیره. فرهنگ سازمانی شرکت گوگل باعث شده تا جزو بهترین شرکت ها در لیست شرکت های برتر جهانی قرار گرفته و به درآمدهای بالایی دست یابد.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.