دانلود ترجمه مقاله اقدامات بازاریابی SNS به عنوان یک مزیت رقابتی پایدار
عنوان فارسی |
اقدامات بازاریابی SNS به عنوان یک مزیت رقابتی پایدار و ارزش ویژه بازار سنتی |
عنوان انگلیسی |
SNS marketing activities as a sustainable competitive advantage and traditional market equity |
کلمات کلیدی : |
  فعالیت های بازاریابی SNS؛ بازار سنتی؛ ارزش ویژه مصرف کننده؛ وفاداری؛ خرید مجدد |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 5 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2020 | تعداد رفرنس مقاله : 39 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. توسعه نظری 3. طراحی فرضیه 4. روش 5. یافته ها 6. بحث و بررسی
این مطالعه به بررسی این موضوع پرداخته که آیا فعالیت های بازاریابی سایت شبکه اجتماعی (SNS) در بهبود فروش در بازارهای سنتی مفید است یا خیر. بدین منظور، ما محرک های کیفیت مشتری (ارزش ویژه، ارزش ویژه برند و ارزش ویژه روابط) را به منظور تست این که آیا فعالیت های بازاریابی SNS به بهبود نتیجه کلی مشتری کمک می کند یا خیر، به کار گرفتیم. تاثیر محرکان ارزش ویژه مشتری بر وفاداری مشتری و عملکرد آینده بازار سنتی نیز مورد تست قرار گرفت. نتایج نشان داد که فعالیت های بازاریابی SNS به بهبود ارزش ویژه مشتری کمک کرده و ارزش ویژه مشتری نیز باعث بهبود وفاداری مشتری و فروش در آینده خواهد شد. مقدمه: بازاریاب ها پی بردند که دستیابی به عوامل تاثیر گذار – افرادی که دارای پیروان زیادی هستند و به عنوان افراد معتبر و قابل اعتماد در بازارهای مختلف در نظر گرفته می شوند – دارای تاثیر برجسته و پتانسیل رشد قابل توجهی است. رسانه اجتماعی شیوه یافتن اطلاعات مشتریان، ارزیابی محصولات و ارائه بازخورد به محصولات را تغییر داده است. با تشخیص اهمیت رسانه اجتماعی در کسب و کار، بسیاری اپراتورها در حال حاضر با استفاده از رسانه اجتماعی اقدام به جلب توجه مشتریان و حفظ آن ها می کنند. تحقیقات نشان داد که عکس و فیلم به جذب مشتری و قصد خرید آن ها کمک می کند (هاتز، فولر، هوتر و توریدل، 2014). رسانه اجتماعی دارای درجه بالایی از ثروت و نفوذ و سطح بالایی از وجوه اجتماعی بوده و بسیاری از شرکت ها از پلت فرم های رسانه اجتماعی به منظور حمایت از توسعه برند خود استفاده می کنند، دلیل این امر این است که رسانه اجتماعی شرکت ها را قادر به برخورد موثرتر و کارامدتر با مشتریان نسبت به رسانه سنتی می سازد (برگستروم و بکمان، 2013، بریدج، 2018). سود حاشیه ای عملیاتی در خرده فروشی سنتی رو به کاهش است. در همین حال، در سال های اخیر فروشگاه های آنلاین شاهد بهبود سود حاشیه ای عملیاتی خود بوده اند (وانگ، کیم، کو و لیو، 2016، یو، رامان و یان، 2019). بازگشت مشتریان به بازارهای خرده فروشی سنتی به یک مساله مهم برای دولت های سراسر جهان تبدیل شده است. در محیط بازار رقابتی فعلی، ارزش ویژه مشتری یک دارایی استراتژیک مهم به منظور اندازه گیری رفتار مورد انتظار مشتریان شرکت در آینده می باشد (کو و چان، 2017، وانگ و همکاران، 2016). بنابراین، شرکت ها باید اقدامات خود را در این زمینه به منظور به حداکثر رساندن عملکرد بلند مدت بهبود بخشند (ووگل، اوانچستی و راماشان، 2008).
This study investigated whether social networking site (SNS) marketing activities are helpful in improving sales in traditional markets. For this purpose, we applied customer equity drivers (value equity, brand equity, and relationship equity) to test whether SNS marketing activities improve the overall customer outcome. The influences of customer equity drivers on customer loyalty intention and traditional market future performance were tested. The results showed that SNS marketing activities help to improve customer equity and customer equity improves customer loyalty intention and future sales. Introduction: Marketers have found that reaching out to influencers – people who have built large followings and are seen as trusted tastemakers in one or more niche markets – has a profound impact and significant viral growth potential. Social media have changed the way consumers find information, evaluate products, and give feedback on products. Recognizing the importance of social media to business, many operators are now using social media to capture consumer attention and keep in touch with customers. Research has shown that photos and video help to attract customer purchase intention (Hautz, Füller, Hutter, & Thürridl, 2014). Social media have a high degree of richness, allowing a high degree of social existence, and many companies use social media platforms to support brand development because social media enable companies to deal with customers more cost-effectively and efficiently than traditional media (Bergström & Bäckman, 2013; Bridges, 2018). Operating profit margins in traditional retail continue to decline. Meanwhile, online stores have seen their operating margins improve in recent years (Wang, Kim, Ko, & Liu, 2016; Yu, Rahman, & Yan, 2019). Bringing customers back to traditional fashion retailing markets has become an important issue for governments around the world. In the current competitive market environment, customer equity is an important strategic asset to measure the expected future behavior of enterprise customers (Ko, Ko, & Chun, 2017; Wang et al., 2016). Thus, enterprises must monitor and nurture this metric to maximize longterm performance (Vogel, Evanschitzky, & Ramaseshan, 2008).
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.