دانلود ترجمه مقاله بازاریابی و مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR). حرکتی بین گسترش مفهوم بازاریابی و فاکتورهای اجتماعی
عنوان فارسی |
بازاریابی و مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR). حرکتی بین گسترش مفهوم بازاریابی و فاکتورهای اجتماعی به عنوان یک استراتژی بازاریابی |
عنوان انگلیسی |
Marketing and Corporate Social Responsibility (CSR). Moving between broadening the concept of marketing and social factors as a marketing strategy |
کلمات کلیدی : |
  CSR؛ بازاریابی؛ دانشکده های بینش بازاریابی؛ استراتژی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 22 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 149 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. بررسی مفهومی 3. نتیجه گیری
چکیده – در سال های اخیر، مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR) توسط هر نوع شرکت و سازمانی به روش های مختلف مورد خطاب قرار گرفته و مدیریت شده است. این موضوع همچنین باعث شده که تاجرین و محققین به دنبال بررسی این موضوع با ایدئولوژی های خاص خود باشند. بر این اساس، این مقاله به دنبال تعریف مفهوم CSR در بازاریابی با ارائه یک طبقه بندی از دیدگاه های تئوریک مختلف با توجه به ارتباط این دو نوع ساختار بوده است. ارزیابی روش هایی که در آنها مدیران بازاریابی بتوانند فعالیت های های مرتبط با CSR را به منظور ایجاد ارزش برای سهامداران مختلف شان اعمال کنند بسیار حائز اهمیت می باشد. بسط دانش در پیاده سازی CSR در زمینه بازاریابی از طریق بررسی مقالات و شواهد تجربی مربوطه نیز بسیار مهم می باشد.
In recent years, Corporate Social Responsibility (CSR) has been addressed and managed by all types of companies and organizations in several ways. It has also led both business people and scholars to articulate varied interests on the incorporation of this concept into their activities. Accordingly, this article seeks to relate the CSR concept to marketing by presenting a classification of different theoretical perspectives according to which these two constructs are interrelated. It is important to evaluate the ways in which marketing managers can apply CSR-related activities to generate value for their various stakeholders. It is just as important to advance knowledge on CSR implementation in the field of marketing through this literature review and corresponding empirical evidence.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.